اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست امسال محقق شد؛

کمک یک‌ میلیارد ریالی حامیان از ایتام نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از کمک یک ‌میلیارد ریالی حامیان از ایتام این شهرستان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

کمک یک‌ میلیارد ریالی حامیان از ایتام نهبندان
علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: تعداد مددجویان عادی این نهاد یک‌هزار و 870 خانوار با جمعیتی بالغ بر 6 هزار و 289 نفر هستند.
وی ادامه داد: تعداد 2 هزار و 207 خانوار با جمعیتی بیش از 4 هزار و 656 نفر زیر پوشش طرح شهید رجایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرار دارند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان تصریح کرد: طی پنج ماه امسال اعتباری بالغ بر 786 میلیون و 872 هزار ریال کمک موردی ویژه و موردی به مددجویان و غیر مددجویان شهرستان اعطا شده است.
قریب تعداد وام‌های پرداختی اشتغالزایی در شش ماه نخست سال جاری را 30 مورد عنوان کرد و افزود: بیش از یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال در غالب این تعداد تسهیلات از منابع امدادی تامین و پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال نیز اعتباری معادل 3 میلیارد و 900 میلیون ریال در قالب 51 فقره وام از محل منابع بانکی به جامعه هدف پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال جاری برای کمک‌ هزینه‌های درمانی مبلغی بیش از 27 میلیون ریال به مددجویان کمک شده است.
قریب پرداخت کمک‌های مسکن به ایتام این شهرستان در نیمه نخست سال 90 را مبلغ 145 ملیون ریال دانست و گفت: این کمک‌ها برای 27 مورد از مسکن ایتام اعطا شد.
وی تصریح کرد: حامیان طرح اکرام مبلغ یک‌میلیارد ریال را در شش ماه نخست امسال به ایتام نهبندان کمک کردند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از حمایت حامیان به تعداد 710 نفر از یتیمان این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون 990 نفر حامی را به منظور حمایت از 562 یتیم زیر 18 سال نهبندان جذب کردیم.
قریب ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری مبلغی بیش از یک‌میلیارد ریال به ایتام شهرستان کمک پرداخت شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول