اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

برگزاری 3 دوره آموزشی امداد و نجات برای مددجویان نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان از برگزاری سه دوره آموزشی امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی برای مددجویان این شهرستان خبر داد.

برگزاری 3 دوره آموزشی امداد و نجات برای مددجویان نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: واحد مشخصی در کمیته امداد با عنوان واحد بهداشت و درمان طراحی شده که همان‌طور که از نامش پیدا است در امور بهداشتی و درمانی به مددجویان و در برخی مواقع به غیر مددجویان خدمات ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه سلامتی و مباحث درمانی و بهداشتی مددجویان زیر‌پوشش این نهاد همیشه بررسی و مورد پیگیری تا حصول نتیجه قرار گرفته است، تصریح کرد: در برخی از زمان‌ها مردم و مددجویان زیر‌پوشش مشکلاتی در زمینه‌های بهداشتی و درمانی دارند که باید به آنها رسیدگی شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان با اشاره به اینکه در شش ماه نخست امسال 57 دوره، کلاس و کارگاه آموزش بهداشت در زمینه‌های مختلف برای مددجویان این نهاد برگزار شده است، ادامه داد: بسیاری از این کارگاه‌ها با توجه به اینکه بیشترین جمعیت شهرستان در روستاها هستند، در سطح روستاهای نهبندان برگزار شده است.

قریب افزود: در شش ماه نخست سال جاری 628 نفر در این کلاس‌ها و دوره‌های آموزش بهداشت شرکت کردند و از آموزش‌های لازم برخوردار شدند.

وی از برگزاری سه دوره آموزشی امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی در این مدت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی نهبندان خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 600 سبد بهداشتی هر کدام به ارزش 45 هزار ریال بین مددجویان این نهاد توزیع شده که ارزش ریالی آنها مبلغی بیش از 27 میلیون ریال است.

قریب گفت: در شش ماه نخست امسال یک‌هزار و 800 سبد غذایی به ارزش 240 میلیون ریال بین کودکان دچار سوء‌تغذیه این شهرستان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بخشی از هزینه‌های درمانی 200 نفر از مددجویان توسط این نهاد پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان با بیان اینکه هم‌اکنون 321 خانوار با جمعیت 657 نفر زیر‌پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، تصریح کرد: حق بیمه پرداختی زنان بی‌سرپرست، بدسرپرست و بیمه شدگان مشاغل زیر‌پوشش توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

قریب اضافه کرد: در هر دوره مبلغی بالغ بر 650 میلیون ریال به منظور پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان این نهاد هزینه می‌شود.

وی افزود: 589 خانوار با جمعیت یک‌هزار و 882 نفر از مددجویان این نهاد زیر‌پوشش بیمه روستاییان و عشایری هستند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول