اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نهبندان خبر داد

جذب 20 آموزشیار نهضت نهبندان در مدارس ابتدایی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نهبندان گفت: از صدور مجوز به‌کارگیری 20 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در مدارس ابتدایی نهبندان به صورت حق‌التدریس خبر داد.

جذب 20 آموزشیار نهضت نهبندان در مدارس ابتدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا برآغوش چهارشنبه‌ شب در جمع مسئولان شهرستان نهبندان اظهار کرد: امسال به سبب کمبود اعتبار، طرح ملی آموزش شنا (سباح) ویژه دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی در این شهرستان به طور کامل اجرا نمی‌شود.

وی از صدور مجوز به‌کارگیری 20 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در مدارس ابتدایی نهبندان به صورت حق‌التدریس خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش نهبندان ادامه داد: این در شرایطی است که 60 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی این شهرستان در آزمون استخدامی معلمان پذیرفته نشدند.

امام جمعه نهبندان نیز در این جلسه اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مستلزم همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی و تلاش مضاعف معلمان دانست.

حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی گفت: پرورش فکری و تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان، نگاه عمیق به امور معنوی و آموزه‌های دینی و اهتمام به نماز و آموزش قرآن در مدارس باید به طور جدی دنبال شود.

وی با اشاره به نقش الگویی معلمان و مربیان در زمینه انس دانش‌آموزان با نماز و قرآن تصریح کرد: اقامه نماز جماعت در مدارس و تلاش در راستای رشد معنوی دانش‌آموزان باید در رأس امور پرورشی گنجانده شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول