اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

اجرای 52 طرح خودکفایی توسط مددجویان کمیته امداد نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از اجرایی شدن تعداد 52 طرح خودکفایی توسط مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

اجرای 52 طرح خودکفایی توسط مددجویان کمیته امداد نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: خودکفایی و توانمندسازی در تمامی زمینه‌ها یکی از برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد امام خمینی(ره) به شمار می‌رود و در این راستا تاکنون کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه این نهاد به مددجویان جویای کار و متقاضی ایجاد شغل تسهیلات پرداخت می‌کند، تصریح کرد: برخی از خانوارهای مددجو با دریافت این تسهیلات و ایجاد شغل در واقع در بخش درآمد و معیشتی خودکفا می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از پرداخت تعداد 52 فقره وام خودکفایی به مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این تعداد فقره وام سبب اجرای 52 طرح خودکفایی توسط مددجویان این شهرستان شده است.

قریب یادآور شد: ارزش ریالی این تعداد وام خودکفایی پرداخت شده رقمی بالغ بر 3 میلیارد و 735 میلیون ریال بوده است.

*اعطای 63 فقره وام اشتغال به مددجویان امداد نهبندان

وی با اشاره به اینکه طرح‌های خودکفایی اجرا شده در زمینه‌های خدماتی، کشاورزی، دامداری و صنعتی بوده است، اظهار کرد: به منظور آموزش مجریان طرح‌های خودکفایی دوره‌های آموزشی متعددی برگزار شده که 136 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی این نهاد در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 63 فقره وام اشتغال به ارزش یک‌میلیارد و 540 میلیون ریال نیز به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

قریب تصریح کرد: مددجویان این نهاد و فرزندانشان به منظور ایجاد اشتغال و اشتغالزایی در بخش‌های مختلف می‌توانند از تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول