اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

افزایش صددرصدی کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان از افزایش صددرصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش صددرصدی کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: مردم این شهرستان با وجود اینکه در محرومیت قرار دارند اما دارای اعتقادات دینی بالایی هستند و در تمامی مراسم‌ها و برنامه‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه مشارکتی حداکثری و پر‌شور دارند.

وی ادامه داد: مردم این سامان هر سال در اقدامات خیرخواهانه حضوری فعال‌ دارند و با کمک‌های مادی و معنوی خود نشان می‌دهند که باورهای دینی از قبیل دستگیری و کمک به نیازمندان در بین آنها باقی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های این شهرستان در سال جاری 160 میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: این میزان کمک جمع‌آوری شده امسال نسبت به سال گذشته از رشد صددرصدی برخوردار بوده است.

قریب یادآور شد: طی سال گذشته در جشن عاطفه‌های این شهرستان 63 میلیون و 394 هزار ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌‌آوری شد.

وی افزود: هر سال همزمان با ایام بازگشایی مدارس نیز جشن عاطفه‌ها توسط کمیته امداد امام خمینی برگزار می‌شود و در سال جاری نیز جشن عاطفه‌ها از پنجم مهر‌ماه آغاز شد و تا هفتم مهر‌ماه به مدت سه روز ادامه یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان گفت: این نهاد 72 پایگاه ثابت و سیار را به منظور جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی جشن عاطفه‌ها در سطح شهرستان ایجاد کرد.

قریب اظهار کرد: از این تعداد پایگاه مستقر شده در نهبندان شش پایگاه ثابت، دو پایگاه سیار، دو پایگاه در مصلای نماز جمعه، 12 پایگاه در بسیج و 50 پایگاه در مدارس بودند.

وی ادامه داد: این پایگاه‌ها در سه روز کاری برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس، سطح شهرستان و مصلای نماز مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی بودند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان با بیان اینکه در جشن عاطفه‌ها باید مهر و محبت نسبت به دیگران را آغاز کرد، افزود: مبنای این حرکت خیرخواهانه کمک و حمایت از دانش‌آموزان محروم و نیازمند است که همزمان با بازگشایی مدارس بتوانند همانند سایر همکلاسیان خود به امر تحصیل و تهذیب مشغول شوند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول