اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال محقق شد؛

جمع‌آوری بیش از 494 میلیون ریال صدقه در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از جمع‌آوری مبلغی بیش از 494 میلیون و 296 هزار ریال صدقه طی شش ماه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 494 میلیون ریال صدقه در نهبندان
علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری بالغ بر 2 میلیارد و 395 میلیون ریال کمک مردمی و وجوه امانی در این شهرستان جمع‌آوری شده است.
وی تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال تعداد 3 هزار و 797 صندوق صدقات در سطح شهرستان نهبندان نصب و توزیع شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان عنوان کرد: مبلغ جمع‌آوری شده از محل صدقات در این شهرستان طی نیمه نخست سال جاری رقمی بالغ بر 494 میلیون و 296 هزار ریال بود.
قریب با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال مبلغ یک ‌میلیارد و 233 میلیون ریال در قالب وام کارگشایی توسط این نهاد پرداخت شده است، افزود: این مبلغ به تعداد 283 خانوار نیازمند نهبندان اعطا شد.
وی تعداد جهیزیه‌های پرداختی به نوعروسان نهبندانی را در نیمه نخست سال جاری تعداد 50 مورد عنوان کرد و ادامه داد: ارزش ریالی این تعداد جهیزیه 500 میلیون ریال است همچنین تعداد زیادی از نوعروسان این شهرستان پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از بهره‌مندی تعداد یک‌هزار و 956 نفر دانش‌آموز و دانشجو از خدمات این نهاد خبر داد و گفت: کمک‌های پرداختی و هزینه‌های فرهنگی برای این تعداد دانش‌آموز و دانشجوی زیر پوشش امداد در شش ماه نخست امسال مبلغی بیش از 197 میلیون ریال بوده است.
قریب اظهار کرد: در هفته گرامیداشت سالمندان، این نهاد از 10 سالمند بازدید و سبدهای غذایی به ارزش 300 هزار ریال را به آنها پرداخت کرد.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری تعداد 30 فقره وام اشتغال‌زایی به مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: ارزش این تعداد فقره وام بالغ بر یک‌ میلیارد و 727 میلیون ریال است که از منابع امدادی تامین و پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از پرداخت 51 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی از محل منابع بانکی در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: مبلغ پرداختی در قالب این تعداد فقره تسهیلات 3 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول