اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق شد

اجرای 206 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از اجرایی شدن 206 طرح اشتغال‌زایی طی سال جاری در این شهرستان با اعتبار 14 میلیارد و 740 میلیون ریال خبر داد.

اجرای 206 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی قریب صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار داشت: با توجه به سرفصل‌های کاری امداد و سمت و سویی که بیشتر برای مشارکت مردمی، اشتغال و خودکفایی جامعه هدف است، لذا در این راستا تاکنون این نهاد توانسته خدمات بسیار خوبی را به محرومان شهرستان ارائه کند.

وی با بیان اینکه تاکنون در کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان تعداد یک ‌هزار و 331 طرح اجرایی شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون از این تعداد یک‌ هزار و 97 طرح اشتغال‌زایی زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از اجرایی شدن 206 طرح اشتغال‌زایی طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و افزود: برای این تعداد طرح اعتباری معادل 14 میلیارد و 740 میلیون ریال هزینه شده است.

قریب، میزان جمع‌آوری کمک‌های مردمی این نهاد در سال جاری را رقمی بالغ بر 3 میلیارد و 470 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در زمینه جذب و جمع‌آوری مشارکت‌ها و کمک‌های مردمی این شهرستان در سطح خراسان‌جنوبی مقام چهارم را کسب کرد.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن جشن نیکوکاری اظهار داشت: از تمامی مردم و خیّران نیک‌اندیش شهرستان می‌خواهیم تا با کمک‌هایشان زمینه بهره‌مندی نیازمندان و محرومان جامعه را فراهم کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از کسب رتبه نخست این شهرستان در زمینه طرح اکرام و یافتن حامی در سطح استان خبر داد و افزود: تعداد 30 نفر از اعضای شورای اداری این شهرستان حامی ایتام نهبندان هستند.

قریب تمامی مراجعات مردمی به این نهاد در سال جاری را بیش از 6 هزار و 710 دانست و تصریح کرد: اکثر مراجعات مردمی در زمینه معیشت و وام کارگشایی و اشتغال بوده است.

وی یادآور شد: امسال حوزه مددکاری شاخه نهبندان مبلغی بالغ بر یک ‌میلیارد و 768 میلیون ریال در زمینه‌های درمان، جهیزیه، امور معیشتی و تحصیلی موردی ویژه هزینه کرده و مستمری مددجویان به ارزش 18 میلیارد و 730 میلیون ریال به حساب آنها واریز شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان گفت: در حوزه درمان نیز 600 سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده و ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشت، امداد و نجات، اجرای طرح بینایی‌سنجی دانش‌آموزان، ساخت 42 سرویی بهداشتی، اهدای کالای پزشکی به بیماران صعب‌العلاج و اهدای سبد غذایی به بیماران که در این زمینه مبلغی معادل 238 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

قریب ادامه داد: در طرح تغذیه 300 کودک که دچار سوءتغذیه بودند نیز مبلغ 576 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول