اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان اعلام کرد

ساخت 13 واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از ساخت 13 واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی در این شهرستان طی سال‌های اخیر خبر داد.

ساخت 13 واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی در نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: این 13 واحد مسکونی طی پنج سال حضور گروه جهادی رضوان در ایام تعطیلات نوروز با مساعدت و همکاری این نهاد و مددجویان به متراژ 620 متر مربع ساخته شده است.

وی ادامه داد: 30 درصد هزینه ساخت این تعداد واحد مسکونی توسط دانشجویان گروه جهادی تأمین اعتبار شده و 15 درصد آن توسط خود مددجویان و 55 درصد اعتبار دیگر توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تأمین و هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان از ساخت سه واحد مسکونی توسط فردی نیکوکار در این شهرستان خبر داد و افزود: این واحدهای مسکونی به متراژ 135 متر مربع در روستاهای اسدآباد، کلاته عرب و سیکوری ساخت شده است.

قریب تصریح کرد: به منظور ساخت هر واحد مسکونی مبلغ 125 میلیون ریال توسط فرد خیر (حدود 80 درصد هزینه ساخت) و مابقی توسط این نهاد تامین اعتبار و هزینه شده است.

وی یادآور شد: این واحدهای مسکونی برای سه خانواده بی‌سرپرست شهرستان ساخته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان در ادامه با تقدیر از کمک‌های خیرین و نیکوکاران به این منطقه و مددجویان زیر پوشش امداد اظهار داشت: از تمام نیکوکاران و نیک‌اندیشان درخواست مساعدت‌های بیش از پیش برای خانواده‌های محروم این منطقه داریم.

قریب از توزیع 900 سبد غذایی بین کودکان دچار سو تغذیه شهرستان در هفته سلامت خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تعداد سبد غذایی مبلغی بیش از 180 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه در هفته سلامت تعداد 550 سبد کالای بهداشتی به ارزش 22 میلیون ریال در شهرستان توزیع شده است، تصریح کرد: طی این هفته طرح غربالگری فشار خون و قند خون (ایستگاه سلامت) در محل کمیته امداد امام (ره) شهرستان به منظور مراجعین و همکاران انجام شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان افزود: طی هفته سلامت تعداد 24 کلاس آموزشی برای سالمندان در روستاها با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول