اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد:

بهره‌مندی 1100 دانش‌آموز نهبندانی از خدمات امداد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان گفت: در حال حاضر بالغ بر یک هزار و 100 دانش‌آموز این شهرستان زیر پوشش این نهاد هستند و از خدمات متعدد بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 1100 دانش‌آموز نهبندانی از خدمات امداد
علی قریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: هم اکنون تعداد بیش از ‌یک هزار و 100 دانش‌آموز و 170 نفر دانشجو از خدمات امداد بهره‌مند می‌شوند به طوری که در شش ماهه نخست امسال بالغ بر 200 میلیون ریال برای این تعداد دانش‌آموز و دانشجو هزینه فرهنگی انجام شده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان دارای دو مجتمع فرهنگی و تربیتی(خوابگاه) شهید مطهری و ریحانه است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 52 دانش‌آموز دختر و 40 دانش‌آموز پسر از فضای خوابگاهی این نهاد استفاده می‌کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید مطهری هم‌اکنون در فضای استیجاری قرار دارد، افزود: در سفر و بازدید اکبر میرشکار معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به نهبندان زمین ساختمان جدید این مجتمع کلنگ‌زنی شده است.
قریب مساحت زمین این مجتمع را 2 هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: زیربنای این فضای خوابگاهی 950 متر مربع پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه صدور مجوز آغاز عملیات ساخت این مجتمع در دست اقدام و در حال پیگیری است، یادآور شد: اعتبار اولیه برای آغاز عملیات ساخت و ساز این پروژه مبلغ یک میلیارد ریال است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان ادامه داد: با بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید مطهری شهرستان تعداد 95 دانش‌آموز از مزایای آن برخوردار می‌شوند.
قریب در ارتباط با تسهیلات پرداختی به مددجویان زیر پوشش امداد افزود: در شش ماهه سال جاری 30 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به ارزش ریالی بیش از یک‌ میلیارد و 727 میلیون ریال به جامعه هدف پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: 51 فقره وام اشتغالزایی به ارزش ریالی 3 میلیارد و 900 میلیون ریال از منابع بانکی در نیمه نخست امسال به مددجویان متقاضی اشتغال پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از پرداخت 100 سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال به نوعروسان زیر پوشش شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: هنوز در حال حاضر تعداد 85 نوعروس دیگر در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.
قریب اظهار داشت: در سال گذشته نیز 282 سری جهیزیه با ارزش ریالی بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان پرداخت شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول