اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی نهبندان خبر داد:

بیمه شدن زنان بی‌سرپرست و مددجویان امداد نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس تامین اجتماعی نهبندان گفت: زنان بی‌سرپرست زیر پوشش امداد و بهزیستی و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان زیر پوشش تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

بیمه شدن زنان بی‌سرپرست و مددجویان امداد نهبندان
علی راستی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: در راستای سیاست‌های دولت بر توجه بیشتر به قشر آسیب‌پذیر جامعه به ویژه زنان بی‌سرپرست خانوار و مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی از محل هدفمندی یارانه‌ها تعداد 157 زن بی‌سرپرست و 365 مددجوی طرح‌های خودکفایی کمیته امداد و 32 زن بی‌سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی نهبندان می‌توانند در این شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.
وی با بیان اینکه حق بیمه این افراد همانند سایر بیمه‌شوندگان 27 است، تصریح کرد: 37 درصد حق بیمه از محل قانون هدفمندی یارانه‌ها و مابقی از طرف نهادهای کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می‌شود.
رئیس تامین اجتماعی نهبندان ادامه داد: متقاضیان بر مبنای شرایط قانونی حرف مشاغل آزاد از خدمات سازمانی استفاده می‌کنند.
راستی افزود: تاکنون 70 نفر از زنان بی‌سرپرست خانوار و مددجویان امداد و بهزیستی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: مربیان مهدهای کودک خود مالک نیز با توجه به شرایط مشاغل حرف آزاد می‌توانند بیمه شوند.
رئیس تامین اجتماعی نهبندان در ارتباط با بیمه کارگران ساختمانی در این شهرستان گفت: در حال حاضر با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در راستای بیمه شدن کارگران ساختمانی علاوه بر 79 نفر بیمه شده سال گذشته نیز در مهرماه سال جاری 24 نفر انعقاد قرارداد و 25 نفر دیگر درخواست بیمه شدن خویش را به این نهاد ارائه کردند.
راستی اظهار داشت: تا سقف 100 نفر متقاضی دیگر نیز می‌توانند به منظور بیمه شدن در ردیف بیمه کارگران ساختمانی به شعبه تامین اجتماعی نهبندان مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان به اتمام رسیده است، تصریح کرد: برای اجرای ساختمان این درمانگاه تاکنون اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
رئیس تامین اجتماعی نهبندان ادامه داد: به محض تجهیز شدن این درمانگاه شهروندان می‌توانند از مزایا و خدمات درمانی این مرکز بهره‌مند شوند.
راستی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی نمایندگی تامین اجتماعی در شهر شوسف نهبندان انجام شده است، افزود: مدارک لازم نیز برای اخذ مجوز راه‌اندازی این نمایندگی به ستاد مرکزی ارسال شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول