اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

رشد 22 درصدی درآمد صدقات نهبندان در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از افزایش 22 درصدی درآمد صدقات این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 22 درصدی درآمد صدقات نهبندان در سال جاری

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: شهرستان نهبندان با وجود تمامی محرومیت‌ها و داشتن مردمانی با سطح معیشت متوسط و ضعیف، در امورات خیرخواهانه، بشردوستانه و خداپسندانه کارنامه خوبی داشتند که این مهم نشان از باورهای دینی و اعتقادی مردم این سامان دارد.

وی تصریح کرد: در سال جاری و در 12 ماهه امسال بیش از یک‌میلیارد و 22 میلیون ریال صدقه از محل صندوق‌های صدقات این شهرستان جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان یادآور شد: امسال به طور میانگین ماهیانه حدود 84 میلیون ریال صدقه از سطح شهرستان جمع‌آوری شده است.

قریب ادامه داد: این میزان کمک جمع‌آوری شده از 4 هزار صندوق بزرگ و کوچک صدقات سطح شهرستان مبین و بیانگر رشد 22 درصدی درآمد صدقات نهبندان در سال جاری نسبت به سال گذشته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری مددجویان این نهاد 135 تخته فرش به متراژ 700 متر را بافتند، افزود: ارزش ریالی این میزان فرش بافته شده بالغ بر یک ‌میلیارد و 228 میلیون ریال برآورد می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان با اشاره به اینکه در سال جاری مبلغی بالغ بر یک‌ میلیارد ریال برای اجرای برنامه‌های مختلف و متعدد فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش این نهاد هزینه شده است، اظهار داشت: هم اکنون این نهاد از 590 دانش‌آموز، دانشجو و طلبه حمایت می‌کند.

قریب از پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به 978 خانوار مددجو و غیر مددجوی این شهرستان به ارزش 3 میلیارد و 700 میلیون ریال طی سال جاری خبر داد و گفت: امسال مبلغی بالغ بر 14 میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغال خانواده‌های شهرستان پرداخت شده است.

وی از هزینه شدن اعتباری معادل 128 میلیون و 926 هزار ریال برای موارد درمانی مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: امسال برای 210 خانوار مبلغ 14 میلیارد و 971 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کردیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول