اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

پرداخت 162 فقره وام کارگشایی در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از پرداخت 162 فقره وام کارگشایی به مددجویان و افراد نیازمند این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

پرداخت 162 فقره وام کارگشایی در نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: مردم شهرستان نهبندان علیرغم تمامی مشکلات معیشتی اما از اعتقادات دینی و مذهبی بالایی برخوردارند به طوری که طی سال گذشته از محل درآمد صندوق صدقات در این شهرستان مبلغ یک‌میلیارد و 22 میلیون ریال صدقه جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه نهبندان از نظر درآمد صدقات طی سال گذشته مقام نخست را در خراسان جنوبی کسب کرده است، تصریح کرد: در سال گذشته به طور میانگین ماهانه مبلغی حدود 84 میلیون ریال صدقه از سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

 

بیش از 305 میلیون ریال صدقه در نهبندان جمع‌آوری شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از افزایش 22 درصدی میزان درآمد صدقات در این شهرستان طی سال گذشته نسبت به سال 89 خبر داد و افزود: این میزان صدقه جمع‌آوری شده از محل 4 هزار صندوق صدقه سطح شهرستان بوده است.

قریب با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری مبلغی بیش از 305 میلیون ریال صدقه در نهبندان جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: این میزان صدقه از محل 4 هزار و 81 صندوق صدقه سطح شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی از اجرای طرح ملی جمع‌آوری صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح به مدت سه روز و با ایجاد 10 پایگاه در روستاها و 10 پایگاه در شهرهای نهبندان و شوسف اجرا شد.

 

نهبندان به لحاظ کمک حامیان به ایتام مقام نخست را دارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان ادامه داد: درآمدهای حاصله از این طرح برای ذبح و قربانی گوسفند و توزیع آنها بین محرومان و نیازمندان شهرستان هزینه می‌شود.

قریب از ‌ پرداخت 162 فقره وام کارگشایی به مددجویان و افراد نیازمند این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی این تعداد فقره وام کارگشایی بالغ بر یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته مبلغی معادل 2میلیارد و 720 میلیون ریال توسط حامیان به ایتام این شهرستان کمک شده است، تصریح کرد: از این لحاظ نهبندان در سال گذشته توانست مقام نخست استان را کسب کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ 570 میلیون ریال توسط حامیان به ایتام شهرستان کمک شد، این در حالی است که کمک‌های حامیان به ایتام نهبندان در مدت مشابه سال گذشته مبلغ 420 میلیون ریال بوده است و این مهم نشان از افزایش کمک‌های حامیان به ایتام شهرستان را دارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول