اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده خبر داد

پرداخت 1،6 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان قیداری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده از پرداخت یک میلیارد و 600 میلیون ریال کمک موردی ویژه و وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد.

پرداخت 1،6 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان قیداری

علی ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمک‌های موردی ویژه و وام‌های قرض‌الحسنه پرداختی از سوی کمیته امداد در راستای حل مشکلات فوری مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری اقدامات بسیاری توسط کمیته امداد در زمینه حل مشکلات مددجویان از جمله پرداخت کمک‌های موردی و وام‌های قرض‌الحسنه انجام شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 351 خانوار مددجوی کمیته امداد شهرستان خدابنده از کمک‌های موردی و وام‌های قرض‌الحسنه کمیته امداد خدابنده استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برای پرداخت کمک‌ها و وام‌های مذکور مبلغ یک میلیارد و 68 میلیون و 292 هزار و 990 ریال هزینه شده است.

ملکی در ادامه از بیمه شدن 331 خانوار مددجوی کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: یکی از اهدافی که در بیمه‌کردن مددجویان این نهاد دنبال می‌شود، توانمندسازی خانوارها است.

وی خاطر نشان کرد: برای بیمه این تعداد از خانوارهای مددجو، مبلغ یک میلیارد و 546 میلیون و 976 هزار و 248 ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه کمیته امداد با بیمه مجریان طرح‌های اشتغال، زمینه استفاده این خانوارها را از تسهیلات بیمه بازنشستگی فراهم می‌کند، افزود: همین امر موجب توانمندی خانوارهای مددجوی این نهاد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان این نهاد، پرداخت وام‌های اشتغالزایی است، اضافه کرد: این امر نیز در راستای توانمندسازی و ایجاد عزت نفس در مددجویان صورت می‌گیرد.

ملکی افزود: تا کنون بسیاری از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد با اجرای طرح‌های توانمند سازی و خودکفایی توانمند شده‌ و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول