اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد لرستان خبر داد

بازرسی از 31 هزار ‌طرح‌ اشتغالزا‌ی کمیته امداد لرستان‌

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از انجام 31 هزار و 500 مورد نظارت و بازرسی از طرح‌های اشتغالزایی مددجویی در استان خبر داد.

بازرسی از 31 هزار ‌طرح‌ اشتغالزا‌ی کمیته امداد لرستان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به  نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، علی آفتابی گفت: انجام نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی مددجویی به منظور اجرای هرچه بهتر طرح‌های اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان این نهاد است، افزود: اجرای موثر و مفید نیز از دیگر مباحثی است که مورد توجه امدادگران بوده و در همین راستا نظارت‌های مستمر بر طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده توسط این نهاد انجام می‌شود.

معاون کمیته امداد لرستان پشتیبانی از طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده را نیز از دیگر اهداف نظارت بر این گونه طرح‌ها عنوان کرد و افزود: در شش ماهه نخست سال جاری این تعداد نظارت بر این طرح‌ها توسط 35 ناظر در استان انجام شده است.

آفتابی همچنین پیشگیری از هرگونه آسیب به طرح‌های اجرایی را نیز از دیگر اهداف نظارت بر آنها بیان کرد و افزود: تقویت انگیزه مجری طرح اشتغال و ارایه راهنمایی و مشاوره‌های لازم نیز از دیگر اهداف نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی است.

آفتابی آسیب شناسی طرح‌های اشتغالزایی را نیز از دیگر اهداف نظارت بر طرح‌های یادشده عنوان کرد و گفت: یکی از اصولی که همواره پس از اجرای طرح‌های اشتغال مورد نظر است، انجام نظارت مستمر بر این طرح‌ها است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول