اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

702 حامی از ایتام جم حمایت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد جم گفت: در شش ماه نخست امسال 702 حامی بیش از 179 یتیم را تحت حمایت خود قرار دادند.

702 حامی از ایتام جم حمایت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور دوشنبه شب در نشست مسئولان جم اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات کمیته امداد از مهم‌ترین اولویت‌ها در سال جاری بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از پرداخت حق بیمه مددجویان زن سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال به تامین اجتماعی شهرستان جم خبر داد و افزود: در شش ماهه نخست سال 91 بیش از 650 میلیون ریال بابت حق بیمه مددجویان زنان سرپرست خانوار و مددجویانی که طرح اشتغالزایی اجرا کرده‌اند به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

انیژپور بیان داشت: 124 خانوار در شهرستان جم در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در راستای بسط و گسترش حمایت‌های بیمه‌ای از این طرح برخوردار شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم در ادامه از حمایت 702حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد جم خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال 91 تعداد 702 نفر از حامیان این شهرستان ایتام کمیته امداد امام خمینی را زیر پوشش خود قرار دادند.

وی اذعان داشت: کمک‌های جذب شده از این حامیان به مبلغ 676 میلیون ریال بوده که به 179 یتیم پرداخت شده که از این تعداد 83 یتیم پسر و 96 نفر یتیم دختر هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از آمادگی کمیته امداد جم برای ایجاد طرح‌های خودکفایی و اشتغال خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: 472 پرونده برای پرداخت تسهیلات و ایجاد طرح‌های خودکفایی و اشتغال توسط مددجویان و نیازمندان جویای کار در کمیته امداد جم تکمیل شده است.

این مسئول افزود: کشاورزی، دامداری، مغازه‌داری و کسب، خرید خودرو و مشاغل خانگی عمده درخواست متقاضیان را تشکیل می‌دهد.

انیژپور بیان کرد: عمده افراد جویای کار مشاوره شغلی شده‌اند و در راستای کمک به استقلال خانواده‌ها و توانمندسازی آنان تسهیلات لازم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول