اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سعدآباد خبر داد

حمایت 447 حامی از ایتام سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد گفت: در شش ماه نخست امسال تعداد 447 حامی از ایتام زیر پوشش کمیته امداد سعدآباد حمایت کرده‌اند.

حمایت 447 حامی از ایتام سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد علی موفق‌منش شامگاه دوشنبه در نشست با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سعدآباد اظهار داشت: حمایت از اقشار مستضعف و نیازمند جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد از کمک 320 میلیون ریالی کمک خیرین به ایتام در سعدآباد خبر داد و افزود: طی شش ماه نخست سال جاری خیرین و حامیان ایتام 320 میلیون ریال به منظور کمک به ایتام و نیازمندان به‌حساب این نهاد واریز کردند.

موفق‌منش از حمایت 447 حامی از ایتام سعدآباد خبر داد و اضافه کرد: در شش ماه نخست امسال تعداد 447 حامی برای ایتام ثبت‌نام و جذب شدند که از ایتام زیر پوشش کمیته امداد سعدآباد حمایت می‌کنند.

وی ضمن تشکر از تلاش مسئولان اکرام این شهر و مشارکت خیرین افزود: این آمار نسبت به شش ماه مشابه در سال 90 رشد خوبی داشته است.

رئیس کمیته امداد شهر سعدآباد تصریح کرد: یکی از کارهای کمیته امداد رسیدگی به امور ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست است که با جذب حامی بخش عظیمی از مشکلات ایتام برطرف می‌شود و فرزندان ایتام در آسایش و راحتی به کسب علم و دانش ادامه می‌دهند و کمتر احساس نیاز و فقر می‌کنند که امید است همه کسانی که توان و تمکن مالی دارند یتیم‌نوازی را وظیفه خود بدانند.

موفق‌منش همچنین از پرداخت کمک‌های موردی ویژه بلاعوض به مددجویان کمیته امداد شهرستان سعدآباد و اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و یادآور شد: کمک‌های موردی و ویژه به منظور حل مشکلات فوری مددجویان به آنها پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در شش ماه نخست سال جاری مبلغ 40 میلیون تومان کمک موردی ویژه بلاعوض به مددجویان کمیته امداد سعدآباد از محل اعتبارات کمیته امداد پرداخت شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: کمک‌های موردی پرداخت شده به مددجویان و اقشار نیازمند جامعه در قالب کمک‌ هزینه‌های تحصیلی، معیشتی و جهیزیه بوده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول