اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

قوانین موجود دولت برای دوران صلح اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با قوانین موجود نمی‌تواند کشور را اداره کند، زیرا این قوانین برای دوران صلح اقتصادی است و باید قوانینی را تصویب کرد که دست دولت در شرایط جنگ اقتصادی باز باشد.

قوانین موجود دولت برای دوران صلح اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در نشست اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی اظهار داشت: بخش خصوصی در استان کرمان پیشنهادات و راهکارهای خود در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت را در قالب بسته پیشنهادی اقتصادی به عنوان پیشگام در ایران به مجلس ارائه کند.

وی عنوان کرد: اگر بسته پیشنهادی اقتصادی از سوی کارشناسان اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ارائه شود، می‌توان این پیشنهادها را در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی مطرح و سپس پیگیری کرد.

پورابراهیمی تصریح کرد: دولت با قوانین موجود نمی‌تواند کشور را اداره کند، زیرا این قوانین برای دوران صلح اقتصادی است و باید قوانینی را تصویب کرد که دست دولت در شرایط جنگ اقتصادی باز باشد.

وی بیان داشت: در حال حاضر قیمت ارز توسط مرجع، اتاق معادلات ارزی و بازار تعیین می‌شود و ارز سه نرخی شده است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه تمام بحث‌های تخصصی قابل بحث و پیگیری است، افزود: کمیسیون‌های مجلس به موضوعات مختلف به صورت تخصصی و واقعی نگاه می‌کنند.

به گزارش فارس، نمایندگان بخش خصوصی در نشست با نمایندگان استان کرمان مشکلات مربوط به اداره کل دارایی، مسائل مربوط به ارز و سیستم‌های نظارتی و تأمین اجتماعی را مطرح کردند.

همچنین فعال‌سازی ستاد راهبردی جنوب استان کرمان، بحث در مورد مشکلات فعالان حوزه معدن و توجه به اصلاح آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های نامناسب در مجلس از دیگر موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان بخش خصوصی در این نشست بود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول