اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک صادرات ایران:

بانک‌ها نقش مؤثری در تبیین اقتصاد مقاومتی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تبیین اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای رونق اقتصادی است و بانک‌ها در این زمینه نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

بانک‌ها نقش مؤثری در تبیین اقتصاد مقاومتی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا پیشرو، عصر امروز در نخستین یادواره شهدای بانک صادرات ایران در مشهد اظهار کرد:‌ کشورهای سرمایه‌داری تحریم اقتصادی و فرهنگی خود را علیه جمهوری اسلامی ایران گسترش داده‌اند و در شرایط کنونی باید با همیاری و همکاری در تمام رده‌های نظام این دوران را نیز مانند 8 سال دفاع مقدس با موفقیت پشت‌سر بگذاریم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران یادآور شد: توسعه و رونق اقتصادی جمهوری اسلامی ایران نیازمند روحیه فداکاری و ایثار است و مردم ایران در این زمینه دارای سوابق بسیار درخشانی هستند.

پیشرو در ادامه با اشاره به سلحشوری‌های شهدا در 8 سال دفاع مقدس تاکید کرد: شهدا در حال حاضر کنار ما نیستند اما همرزمان آنها که مردم ایران هستند باید با عزمی راسخ فرمایشات مقام معظم رهبری را در زمینه‌های اقتصادی دنبال کنند.

وی با اشاره به نقص سیستم بانکی در این زمینه عنوان کرد:‌ بانکداران و مجموعه نظام بانکی کشور نیز رسالت بسیار مهمی را در زمینه پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا برعهده دارند و باید عنوان کرد که در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین در تبیین شعار در نظر گرفته شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش بسیار خطیری را برعهده دارند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود:‌ باید راهکارهای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی از سوی تمام سیستم بانکی کشور با جدیت دنبال شود.

لازم به یادآوری است بانک صادرات ایران 89 شهید، 215 آزاده و هزار و 178 جانباز را تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول