اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

73 درصد مصوبات کارگروه اقتصادی چهارمحال و بختیاری اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری از اجرای 73 درصد مصوبات کارگروه اقتصادی استان در سال جاری خبر داد.

73 درصد مصوبات کارگروه اقتصادی چهارمحال و بختیاری اجرا شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شهریارپور بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این استان با اشاره به گزارش کارگروه تخصصی امور اقتصادی، اظهار داشت: کارگروه تخصصی امور اقتصادی در این استان از سال 88 با عنوان کارگروه امور اقتصادی و تولیدی آغاز به کار کرد و سپس با ابلاغ آیین‌نامه جدید به کارگروه امور اقتصادی تغییر نام پیدا کرد.

وی به کارگروه‌های تخصصی امور اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: کارگروه امور زیربنایی، اشتغال، سلامت و امنیت غذایی، امور اقتصادی، پژوهش، آمایش سرزمین و امور اجتماعی، فرهنگی، خانواده از مهمترین این کارگروه‌هاست.

شهریارپور ادامه داد: کارگروه توسعه صادرات، بانوان و خانواده و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در ادامه به آن اضافه شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، ارتقای بهره‌وری امور اقتصادی استان را از مهمترین وظایف این کارگروه برشمرد و افزود: جذب و تامین مالی از بازار سرمایه، سیاست‌های توجیهی، جذب سرمایه و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و شیوه‌های حمایت از تولیدکنندگان بخش‌های مختلف اقتصادی از مهمترین این وظایف است.

شهریارپور به عملکرد کارگروه امور اقتصادی این استان اشاره کرد و اظهار داشت: این کارگروه در سال 88 در استان فعال شد و توانست در این سال 58 درصد از مصوبات خود را اجرایی کند.

 وی ادامه داد: در سال 89 نیز تعداد جلسات این کارگروه افزایش پیدا کرد و در حالی که 47 مصوبه در آن به تصویب رسید، 68 درصد آن اجرایی شد.

شهریارپور با بیان اینکه 75 درصد مصوبات سال 90 کارگروه امور اقتصادی این استان عملیاتی شده است، تصریح کرد: این کارگروه در این سال 56 مصوبه داشت که از این تعداد 42 مصوبه به اجرا رسید.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در سال جاری نیز این کارگروه شش جلسه تشکیل داده که حاصل آن 30 مصوبه بوده و تاکنون 22 مصوبه آن اجرایی شده است.

شهریارپور تصریح کرد: امید می‎رود با حضور مداوم و جدی مسئولان ذی‎ربط بتوان مصوبات بیشتر و بهتری را به تصویب و اجرا رساند.

 انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول