اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

نیروی متعهد و ماهر بال‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی جوان، متخصص و متعهد از بال‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی در کشورمان است که نباید از این ظرفیت و توان غفلت کرد.

نیروی متعهد و ماهر بال‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد در نشست جمعی از دانشجویان تشکل‌های دانشگاهی در اردبیل اظهار داشت: ایران اسلامی ما امروز در برابر نظام سلطه با قدرتی مضاعف ایستاده است و همان‌گونه که با رمز متبرک ائمه هدی در برابر تمام کفر ایستادیم این بار نیز در سنگر اقتصادی با تکیه بر توان داخلی حرکت‌های خبیث دشمن را ناکام می‌گذاریم.

وی به متوسل شدن نظام غرب به کثیف‌ترین حربه‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: ما می‌توانیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و همچنین تدبیر در مدیریت اقتصادی از مشکلات پیش آمده به راحتی گذر کنیم و ضرورتی ندارد در آشفته بازار ارز و طلا با برخی اقدامات و صحبت‌های غیر کارشناسی به نابسامانی‌ها دامن زد.

افضلی‌فرد مهم‌ترین بستر و زمینه ارتقا و اعتلای نظام اسلامی را گرایش مردم به اقتصاد و پایداری خدمات و حرکت‌های رو به جلو توصیف کرد و ادامه داد: ملت ایران در رسیدن به اهداف آرمانی خود تمام پستی‌ها و بلندی‌ها را طی کرده و با سیاست دینی و اقتصاد مقاومتی و توسل به نیروی جوان و متعهد قادر می‌باشد راه سعادت‌آفرین را طی کرده و به منزل مقصود برسد.

این مسئول جوانان را به کسب علم و همچنین پرورش روح و جسم دعوت کرد و بیان داشت: ‌آینده کشور به مدیران لایق، توانمند و پرتلاش بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد و شایسته است ما قدرت بالندگی و شکوفایی و خودباوری خود را به بهترین شکل به منصه ظهور و بروز برسانیم.

وی در ادامه سخنان خود به تقویت مؤلفه‌های ارزشی و باورهای اسلامی در راهبرد علم‌آموزی و تقویت جهاد علمی اشاره کرد و یادآور شد: آنچه که در دانشگاه‌ها مد نظر بوده و بیش از هر زمان دیگر باید تقویت شود روحیه خودباوری و خوداتکایی در بین نسل آینده است چرا که ما یقین داریم کشور با تدبیر جوانان امروزی از فراز و نشیب‌های مختلف گذر می‌کند.

به گزارش فارس، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تمام شیطنت استکبار جهانی را مقطعی و بسیار سطحی توصیف کرد و گفت: هر چند دشمن با برخی برنامه‌ریزی‌های دراز مدت سعی می‌کند کشورهای آزاده و استقلال‌طلب را مورد هجمه و تهدید قرار دهد اما در این بین نباید دچار رخوت و سستی شویم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: همه امروز در سنگر کار و تلاش و مجاهدت واقعی حاضر شدیم تا کید دشمن را خنثی و حرکت آنها را به نابودی بکشانیم که باشد تا دسیسه‌های آنها و ثمره این حرکت‌ها به خودشان برگردد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول