اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

مبارزه جانانه خود را در جبهه اقتصادی با دشمن داشته باشیم‌

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: ‌مبارزه جانانه خود را در جبهه اقتصادی با دشمن داشته باشیم.

مبارزه جانانه خود را در جبهه اقتصادی با دشمن داشته باشیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر گرمه‌ای ظهر امروز در مراسم نخستین اجلاسیه سرداران و 270 شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی شهرستان خلیل‌آباد اظهر کرد: شهدا پرچم‌دار و علامت‌دار حرکت انقلاب اسلامی هستند و موفقیتهای کشور از راهبری خون شهدا است.

این ‌فرمانده‌ دفاع مقدس با بیان یاد و خاطرات شهدا اظهار داشت: دشمن و استکبار جهانی که از ابتدای جنگ تحمیلی با ایران اسلامی سر جنگ داشتند، در طول 8 سال دفاع مقدس و دوران انقلاب، با وجود فتنه‌هایی که داشتند، نتوانستند به اهداف خود برسند و همیشه سرافکنده و به فضل الهی نا‌امید می‌شدند.

وی افزود: امروز ملت ایران در جنگ دیگری باید دفاع کنند و آن جنگ اقتصادی است.

یادگار دوران دفاع مقدس که در جمع خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و بسیجیان و اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه شهرستانهای همجوار،فرمانداران شهرستان‌های کاشمر و بردسکن، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و سایر مدعوین سخن می گفت، اظهار داشت: نامگذاری سال‌های قبل توسط مقام معظم رهبری و سال جاری با عنوان تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر همه تکلیف است مبارزه جانانه خود را در جبهه اقتصادی با دشمن داشته باشیم.

وی خرید کالای ایرانی را در کنار تولیدات مختلف خارجی مورد تاکید قرار داد و گفت: باید همگی در یک حرکت، تولید کالاهای داخلی و ایرانی را اهمیت داده و اجناس خارجی را تحریم کنیم.

گرمه‌ای به کسانی که از بازار امروز کشور که اجناس با شیطنت اسکتبار جهانی در تغییر است  خوشحال هستند اظهار داشت: این افراد همچون دشمن هستند، باید همگی آحاد ملت با تحریم اجناس خارجی این حرکت مذبوحانه دشمن را جواب بدهیم و از این گذر چون فتنه‌های قبل با سر بلندی بگذریم.

وی فرهنگ شهید و شهادت و اطاعت پذیری تمام شهدا در وصایای آنان از ولی فقیه به ملت ایران افزود: شهدا یک فرهنگ که آن هم فرهنگ ایثار و شهادت بر گرفته از ایمان به خدا بود را بجا گذاشتند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول