اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

حل بحران اقتصادی کشور نیازمند تعامل تمامی ارگان‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: حل بحران اقتصادی کشور نیازمند جهادی همگانی با تعامل تمامی ارگان‌ها است.

حل بحران اقتصادی کشور نیازمند تعامل تمامی ارگان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سعید زمانیان بعد از ظهر امروز در نشست با صنعتگران در ناحیه صنعتی شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر کشور 60 درصد مشکلات فراروی مردم ناشی از سوء مدیریت در تمام زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی است.

وی تحریم‌های موجود و مسائل خارجی را عامل 40 درصد مشکلات کشور برشمرد و گفت: عدم کنترل و نظارت، جزیره‌ای عمل کردن، نداشتن برنامه‌ای مدون از دیگر عواملی است که به اوضاع نابسامان جامعه دامن می‌زند.

زمانیان با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید در برابر اخلال گران محکم ایستادگی کند، گفت: افرادی هستند که به اوضاع کشور دامن می‌زنند و از فرصت نابسامان کشور سوء استفاده کرده که قوه قضائیه ملزم است این افراد را مفسد فی الارض معرفی و با اینگونه افراد به شدت برخورد کند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تخصیص بسته حمایتی دولت به صنعتگران و کشاورزان، گفت: در بحث هدفمندی یارانه‌ها سبد حمایتی دولت به کشاورزان و صنعتگران تخصیص داده نشد، این در حالیست که این دو حوزه به شدت نیازمند حمایت است، در حال حاضر وضعیت صنعت کشور به شدت در حال آسیب است.

وی با تعمدی برشمرد اوضاع نابسامان اقتصادی کشور، گفت: مردم از نظر معیشتی در مضیقه هستند، عدم نظارت دولت سبب شده که برخی از سودجویان کالاها را در انبار احتکار و باعت کمبود عرضه و موجب گرانی کالا شوند.

زمانیان همچنین با انتقاد از عملکرد بانک مرکزی، خاطرنشان کرد: بانک مرکزی باید در برابر ملت پاسخگو باشد که تمام ارزی که از اول سال تاکنون خرج شده در حالی که باید صرف مسائل تولید می‌شد و چرخه صنعت و کشاورزی را به حرکت درمی‎آورد با عدم برنامه‌ریزی موجب گرانی در کشور شده است در کجا هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه حل بحران اقتصادی کشور نیازمند جهادی همگانی با تعامل تمامی ارگان‌ها است، گفت: رفع این معضل نیازمند این است که تمام سازمان‌ها با همکاری با یکدیگر رهنمود مقام معظم رهبری را در حمایت از کار و سرمایه ایرانی به نتیجه برسانند.

زمانیان با درخواست از بانک‌های عامل به ‌منظور حمایت از صنعت کشور، افزود: بانک‌ها باید به صنعت‌‎گران فرصت بدهند تا در شرایط سخت حال حاضر واحدی تعطیل و تعدیل نیرو نداشته باشد تا اوضاع اقتصادی کشور کمی آرام‌تر شود، برهمین اساس لازم است تا بانک‌ها فشار کار خود را کم کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول