اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان:

بازاریان سنگربانان مقابله با جنگ اقتصادی دشمن هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بازاریان در شرایط کنونی اقتصادی در جامعه، سنگربانان در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن هستند.

بازاریان سنگربانان مقابله با جنگ اقتصادی دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف در محل جلسات اصناف استان همدان اظهار داشت: امروز در استان همدان امنیت خوبی برقرار است و این امنیت در تراز بالایی قرار دارد که همه این‌ها حاصل دانایی و دین‌مداری مردم و تعامل خوبی است که با نیروی انتظامی دارند.

وی بر همکاری گسترده و برادرانه نیروی انتظامی و مجموعه اصناف تأکید و بیان داشت: این همکاری بسیار رضایت‌بخش است و جز این‌ هم انتظار نیست چرا که به لحاظ شناختی که از بازار داریم از نیاز بازار اطلاع کافی داریم و خود این شناخت، فرصتی است که تعامل خوبی برقرار کنیم.

فرمانده انتظامی همدان اضافه کرد: مجموعه بازار ما بسیار پاک و متدین هستند و این یک مجموعه ریشه‌دار دینی است که قبل از انقلاب اسلامی نیز اگر تعامل خوب روحانیت و بازار نبود به این میزان از همکاری نمی‌رسیدیم.

وی تصریح کرد: نزدیک‌ترین قشر قبل از انقلاب به روحانیت بازار ما بود که نقش خود را تا به امروز خوب ایفا کرده است چرا که این نقش را در اجرای هدفمندی یارانه‌ها نیز ثابت کرد و در این راستا نمره قبولی گرفت و ما شاهد آن بودیم که بدون کوچک‌ترین مشکلی این طرح در جامعه به اجرا در آمد.

معصوم‌بیگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به التهاباتی که در حوزه اقتصاد وجود دارد که بخش قابل توجه آن به تحریم‌های دشمن باز می‌گردد، نیاز بیشتری به همکاری و هماهنگی عوامل بازار داریم چراکه بازار نقش کلیدی و بسیار حساسی در جامعه دارد.

وی افزود: بازار در مقطعی باید نقش خود را ایفا و به وظیفه خودش عمل کند و این برای ما بسیار خوشایند است که در بازار ما هیچ نقطه تاریکی وجود ندارد، امروز بازار ما بازار پاک و ارزشمندی است.

فرمانده انتظامی همدان اذعان کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط کنونی اقتصادی در جامعه بازار یکی از خطوط مقدم را باید مدیریت کند چرا که جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و در وضعیت کنونی یکی از سنگربانان این نبرد شما بازاریان هستید که در این راستا وظیفه سنگینی دارید.

وی خطاب به اصناف یادآور شد: نگاه ما به بازار فقط نگاه خرید و فروش نیست چرا که شما فرهنگسازان جامعه و تعیین‌کننده کنش‌ و واکنش مردم هستید که نقش‌های مختلفی را دارید با این وجود بازار می‌تواند تعیین‌کننده نیاز کاذب در جامعه باشد.

معصوم‌بیگی گفت: اگر بازار هوشمندانه در صحنه حاضر باشد به طور حتم در فرهنگ درست مردم و در جریان‌سازی رفتار مردم اثرگذار خواهد بود.

وی ابراز داشت: پلیس آمادگی آن را دارد تا در راستای تأمین امنیت، مشورت دادن و تسهیل کارها اصناف را یاری و در خدمت مردم باشد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول