اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد

آمادگی نیروی انتظامی برای برخورد با اخلالگران اقتصادی‌

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی خراسان رضوی آمادگی دارد تا با اخلالگران اقتصادی برخورد کند اما تاکنون در این ارتباط ابلاغی به نیروهای انتظامی صورت نگرفته است.

آمادگی نیروی انتظامی برای برخورد با اخلالگران اقتصادی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم امروز در حاشیه همایش "پلیس،امنیت،اصناف"در هتل درویشی مشهد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بیشترین مطالبات شهروندان از پلیس‌، حضور سریع و به موقع نیروی انتظامی به محل حادثه و رویدادها‌ست.

وی افزود: شهروندان مشهدی در مورد بروز ناهنجاری های اجتماعی وبرخورد با عاملان این رویدادها از نیروی انتظامی خواستارپیشگیری این مشکلات هستند.

امیری مقدم ادامه داد: مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی که شامل سارقان،اراذل واوباش،قاچاق وتوزیع کنندگان موادمخدر است از جمله فعالیت های چشمگیر پلیس به شمار می‌رود و برای تامین امنیت و آرامش در جامعه نیاز به مشارکت همه جانبه مردم و ارگان‌ها‌ست.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه نوسانات ارزی در کشور طبیعی نیست گفت: نیروی انتظامی خراسان رضوی آمادگی دارد تا با اخلالگران اقتصادی برخورد کند این درحالی است که تاکنون در این ارتباط ابلاغی به نیروهای انتظامی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: با وجود تردد میلیونی زائران امام رضا(ع) در مشهد مقدس شهروندان این استان از نیرو‌های انتظامی خواستار ایجاد ترافیک روان در سطح شهر هستند که این امر نیز در طول سال به طور شایسته‌ای انجام می‌شود.

انتهای ییام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول