اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آبیک:

تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را پویا‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری آبیک گفت: تحریم‌های اقتصادی ملت شریف ایران اسلامی را پویا‌تر از گذشته در مقابله با دشمنان می‌کند.

تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را پویا‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبیک اظهار کرد: متأسفانه دشمن با نشستن بر پشت با‌م‌های مردم (ماهواره) به داخل خانواده‌ها نفوذ یافته و اهداف پلید خود را به پیش می‌برد که سست شدن بنیان خانواده‌ها یکی از اهداف است.

وی تقویت اعتقادات دینی و ترویج فرهنگ اسلامی را در بین مردم به‌ویژه جوانان ضروری دانست و تصریح کرد: امروز استکبار جهانی از همه جهات به نظام اسلامی هجوم آورده و می‌خواهد مردم را از پای درآورد، ولی باید بداند مردم تحمل فشارهای اقتصادی را دارند و پا به پای اسلام و نظام حرکت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به فشارهای اقتصادی استکبار جهانی بر ملت شریف ایران اسلامی ادامه داد: مسئولان باید بدانند که مردم فشارهای اقتصادی را تحمل می‌کنند، ولی از چیزی که می‌رنجند تبعیض برخی مسئولان است و باید اصلاح شود و مسئولان برا ی کسب رضایت الهی به مردم خدمت کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک اذعان کرد: با نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه دشمنان جرأت نمی‌کنند به حوزه مذهبی و دینی مسلمانان وارد شوند.

بغدادی بیان کرد: تحریم‌ها گرچه سبب فشار بر ملت و کشور می‌شود، ولی هیچ‌گاه مانع پیشرفت انقلاب اسلامی نشده است بلکه انقلاب اسلامی را بالنده‌تر و پویا‌تر کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک با اشاره به تأثیرات برنامه‌های فرهنگی جامعه در کاهش توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی ابراز کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی پویا و مدون، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول