اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گچساران و باشت در مجلس:

گچسارانی‌ها یکدیگر را به طور ناشایست تخریب می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شایعاتی مبنی بر انتصاب یک فرد غیر بومی به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: متاسفانه گچسارانی‌ها یکدیگر را به طور ناشایست تخریب می‌کنند.

گچسارانی‌ها یکدیگر را به طور ناشایست تخریب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در حاشیه جلسه بررسی موانع فرودگاه این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از نیروهای متعهد و پرتوان بومی در مدیریت‌های مختلف از خواسته‌های مورد تأکید من بوده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها در نامه و مکاتبات خود با مسئولان کشوری و استانی بر استفاده از تجربیات، توان کاری و تخصص افراد بومی گچساران به ویژه در مدیریت‌های ادارات، نهادها و سازمان‌ها تأکید کرده‌ام.

تاجگردون در زمینه استخدام اعضای هیئت علمی در دانشگاه پیام نور گچساران و به کارگیری هیئت علمی غیر بومی در این دانشگاه بیان داشت: مراتب اعتراض شدید خود را در این زمینه اعلام داشته‌ام.

وی در واکنش به شایعاتی مبنی بر انتصاب یک فرد غیر بومی به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز ابراز داشت: گچسارانی‌ها همدیگر را خیلی بد تخریب می‌کنند.

تاجگردون یادآور شد: تخریب یک آسیب جدی و قابل تأمل در گچساران بوده که ضرر آن متوجه فرزندان تحصیل کرده این شهرستان می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: دود تخریب در این شهرستان به چشم مردم می‌رود و دلیلش هم خود گچسارانی‌ها هستند که نمونه بارز آن در دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور دیده شد و در مورد بقیه نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

تاجگردون عنوان داشت: برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بارها نامه نوشتم که از نیروهای بومی همین شهرستان استفاده کنید.

 

* به دولت گیر نمی‌دهم

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شما برای برکناری سید یعقوب زراعت‌کیش رئیس فعلی دانشگاه آزاد گچساران که از نیروهای بومی همین شهرستان است تلاش کردید، تصریح کرد: هیچ‌گاه در مورد رفتن رئیس فعلی دانشگاه صحبت و اقدامی نکرده‌ام.

تاجگردون در پاسخ به این سؤال که ممکن است این نوع انتصاب مدیریت در دانشگاه آزاد گچساران و عدم انتخاب مدیران پیشنهادی شما به خاطر این باشد که شما مخالف دولت هستید، بیان داشت: در مجلس شورای اسلامی اگر 10 نفر باشند که موافق دولت باشند یکی از این 10 نفر من هستم.

وی با بیان اینکه از 290 نماینده مجلس 280 نماینده مخالف دولت هستند، ادامه داد: من از نمایندگان موافق دولت «از نظر سیاسی را نمی‌گویم» از نظر عملیات‌های اجرایی و کار این دولت هستم و نماینده‌ای نیستم که به دولت گیر بدهم.

تاجگردون خاطرنشان کرد: من در مکاتبات خود اعلام کردم که شنیده‌ام قصد عوض کردن رئیس دانشگاه آزاد گچساران را دارید و اگر می‌خواهید ایشان را عوض کنید از یک فرد بومی متخصص استفاده کنید. 

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول