اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

تغییر مدیریت ورزش کردستان بر اساس نامه نمایندگان مجلس بود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان گفت: تغییر مدیریت ورزش کردستان بر اساس نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

تغییر مدیریت ورزش کردستان بر اساس نامه نمایندگان مجلس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، در ابتدا وقت خود را به نمایندگان مردم در مجلس واگذار کرد و از ابراز سخنرانی انصراف داد و بدین شکل زمینه برای عرض اندام نمایندگان مردم و انتقادهای آنان از فعالیت‌های ناچیز حوزه ورزش استان فراهم شد.

وی پس از انتقاد نمایندگان مردم، استاندار کردستان نیز به عنوان سخنران بر روی سن رفت و ابراز داشت: همه نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی افرادی بی‌تجربه و صفرکیلومتر هستند و این آقایان باید به جای اینکه همگی بیایند و پشت تریبون صحبت کنند یک نفر را به عنوان نماینده باید انتخاب می‌کردند.

شهبازی افزود: این آقایان شش نفری یک طوماری را امضا کرده و خواستار تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان شده‌اند و بر اساس همین نامه نیز استانداری با وزارت ورزش و جوانان مکاتبه کرده و هم‌اکنون شاهد معرفی مدیرکل جدید هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باید نمایندگان مردم منصفانه نقد کرده و فعالیت‌های دولت را در عرصه عمران و آبادانی استان و توسعه حوزه ورزش استان در نظر بگیرند چراکه ارتقای سرانه ورزشی استان از 18 سانتی‌متر به بیش از 40 سانتی‌متر در طول دولت نهم و دهم خود حرکتی بزرگ در این حوزه بوده و برای تداوم این روند نیاز به همدلی و هماهنگی همه مسئولان و نمایندگان است.

استاندار کردستان که از این نوع انتقاد نمایندگان به شدت عصبانی بود، گفت: باید به خبرنگاران اجازه سوء استفاده از این موقعیت را ندهیم و از این گونه جلسات برای مطرح کردن خود استفاده نکنیم.

شهبازی اظهار داشت: برای رفع مشکلات حوزه ورزش استان باید از تهران اعتبار بگیریم و اگر نمایندگان مردم در مجلس می‌خواهند در این حوزه کمک کنند باید با جدیت اعتباراتی از تهران بگیرند.

استاندار کردستان ادعا کرد که با بیشتر مسئولان هیئت‌های ورزشی استان در ارتباط بوده و جلسات متعددی را نیز با آنان برگزار کرده است و به خوبی با مشکلات حوزه ورزش استان آشناست و با جدیت پیگیر امور و دغدغه‌های آنان است.

در ابتدای این مراسم فرهاد عبدالهی مدیرکل اسبق ورزش و جوانان کردستان در گزارشی کلیشه‌ای از عملکرد دو ساله خود و دولت نهم و دهم در حوزه ورزش کردستان دفاع کرد که نه تنها مدیران، مسئولان هیئت‌های ورزشی و خبرنگاران حاضر در جلسه را راضی نکرد بلکه صدای نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی را نیز درآورد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول