اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد دخالتی در چینش مدیران نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان این استان همواره قائل به نقش نظارتی خود بوده و هستند اما دخالتی در چینش مدیریتی استان نخواهند کرد.

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد دخالتی در چینش مدیران نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید‌ علی‌محمد بزرگواری امروز در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیکزاد استاندار سابق انسانی پاک و دوست‌داشتنی بود، اظهار داشت: وی در دوران مدیریت خود نشان داد که یک بسیجی پاک و مردم‌دوست و عاشق خدمت است.

این نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ فردی هم که به جای نیکزاد آمده است کوله‌باری از تجربه دارد که امید است همانند سوابق گذشته درخشان خود در نقاط دیگر ایران اسلامی در عرصه مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد نیز منشأ خیر و برکت باشد.

بزرگواری ادامه داد:‌ جای‌جای این استان گویای خدمات ارزنده دولت عدالت‌محور احمدی‌نژاد است و انتظار ما از استاندار جدید این است که خدمات کنونی را با همه توان به سرانجام برساند.

عضو مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از استاندار جدید می‌خواهیم که خدمات استانداران قبلی را پیگیری کرده و در این راه از کمک و مشاوره نماینده استان به بهترین نحو استفاده کند.

وی گفت: ‌ما نمی‌خواهیم در چینش مدیران دخالت کنیم ولی از استاندار می‌خواهیم نمایندگان را به عنوان امین و مشاور خود بپذیرد تا با کمک یکدیگر و مشورت و تعامل کارها و امور را اداره کرده و قدم به سوی توسعه برداریم.

بزرگواری با بیان اینکه نباید از نقش نظارتی نمایندگان غافل باشیم، تصریح کرد: تنها با وحدت و همدلی و مشورت می‌توانیم در این استان پیشرفت کنیم.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد محروم نیست ولی از گذشته‌ها آن را محروم نگه داشته‌اند که ما از آقای صابری استاندار جدید می‌خواهیم با همه توان در یکساله باقیمانده دولت همه پروژه‌ها و بخصوص طرح‌های مهرماندگار را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول