اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

دخالت نمایندگان در امور اجرایی و تغییر مدیران مردود است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد برخی دخالت نمایندگان مجلس در تغییر مدیران اجرایی ادارات گفت: دخالت نمایندگان در امور اجرایی و تغییر مدیران اجرایی ادارات مردود است.

دخالت نمایندگان در امور اجرایی و تغییر مدیران مردود است

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: دخالت نمایندگان در امور اجرایی و تغییر مدیران اجرایی ادارات مردود است زیرا از نماینده انتظار دخالت در قوه مجریه نمی‌رود، انتظار این است که نمایندگان بیشتر وظیفه قانون‌گذاری و نظارت خود را انجام دهند.

وی گفت: این دخالت‌ها از مواردی است که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند مجلس باید خود نظارت کند، مجلس نگذارد برخی از این تخلفات از سوی نمایندگان صورت پذیرد، این موضوع همان بحث نظارت مجلس بر خود را می‌طلبد، شأن نماینده بالا است و ورود به این امور صحیح نیست.

پورمحمدی بیان داشت: مجلس این موارد را رعایت کند، به امید خدا با دستور اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر بحث نظارت بر نمایندگان، هیئت هفت نفره‌ای انتخاب شدند و بر این موارد نظارت می‌کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان تصریح کرد: هر اداره و ارگان، هر قوه، چه قضاییه چه مقننه و چه مجریه وظایف تعریف شده خود را دارد، همه باید به قانون احترام بگذارند و دخالت معنا ندارد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول