اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

تغییر مدیریت‌ها از بعد نظارتی حق نمایندگان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر مدیریت‌ها در حوزه‌های مختلف انتخابیه با بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی هدفمند جزو وظایف نظارتی نمایندگان و منتخبان مردم است.

تغییر مدیریت‌ها از بعد نظارتی حق نمایندگان است

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از مردم حوزه انتخابیه گرمی به خاطر اعتمادی که در دور نهم مجلس ابراز داشتند قدردانی می‌کنیم و در تلاش هستیم در راستای رفع مشکلات آنها گام‌های اساسی برداریم.

وی حفظ وحدت و اعتماد عمومی در جامعه را مبنای فکری فرهنگ اصیل اسلام برشمرد و گفت: تمام آحاد مردم باید در کنار هم با آرامش و کمترین دغدغه زندگی کنند و مبنای فکری و حرکتی نمایندگان استان نیز همگرایی در تمام مسایل، توجه به توسعه و پیشرفت استان با تکیه بر نیروهای کاردان، ارزشی و کاربلد است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در حوزه سیاسی نمایندگان مجلس در دفاع از آرمان‌های امام، شهدا و خط ولایت و همچنین استقلال تمامیت ارضی کشور تلاش بی‌وقفه‌ای را آغاز کرده‌اند، افزود: ما به تمام مستکبران دنیا اعلام می‌کنیم ذره‌ای از منافع خود در صیانت از این کشور و انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و اصل مترقی ولایت فقیه را به عنوان تنها راه سعادت‌بخش و عزت آفرین خود می‌دانیم.

موسوی خطاب به زیاده‌خواهان نیز ابراز داشت: در 33 سال گذشته هرچه از دستتان برآمده در حق این ملت کوتاهی نکرده‌اید اما یقین داشته باشید عزت دست خداست و با تحریم بی‌سرانجام نمی‌توان ملتی مقاوم و با عزت را به عقب نشاند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: در بحث اقتصادی اولویت مجلس نهم توجه به رفاه و رونق اشتغال است چرا که بیکاری خانواده‌ها و جوانان ما را خسته کرده و باید به هر نحو ممکن برای همیشه این معضل جدی را بر طرف کنیم که مجلس در کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف در صدد حل این مشکل اساسی است.

این نماینده مجلس بیان داشت: در منطقه گرمی اگر توجه جدی به مهار آب‌های سطحی، رونق کشاورزی به ویژه باغداری و دامداری و همچنین راه‌اندازی سدهای کوچک و بزرگ شود ما هم در کوتاه مدت و هم بلند مدت می‌توانیم از رشد روز افزون بیکاری در جامعه جلوگیری کرده و آن را مهار کنیم.

موسوی یکی از وظایف نمایندگان مجلس را در کنار قانون‌گذاری بحث نظارت عنوان کرد و افزود: در این باب هرگز به فکر دخالت در حوزه اجرایی نیستیم اما معتقدیم مدیران اجرایی باید رضایت مردم را در حوزه کار و فعالیت‌شان فراهم کنند و هر جا نارضایتی مشاهده کنیم از بعد نظارتی دخالت خواهیم کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در پایان اظهار داشت: قرار نیست مردم با تحمل مدیران ضعیف و ناتوان سکوت کرده و یا دم بر نیاورند بلکه ما به جد اصلاح مدیریت‌ها در برخی حوزه‌ها را خواستار شدیم و معتقدیم شأن مردم ما مدیرانی کارآمد و توانمند است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول