اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:

‌امیدواریم روی مثبت تحولات ‌عاید مس شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: ‌امیدواریم روی مثبت تغییر و تحولات در مدیران ‌عاید مس کرمان شود.

‌امیدواریم روی مثبت تحولات ‌عاید مس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم قاسم‌پور ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه نمی‌توان تیم‌های ذوب‌آهن و مس کرمان را بحران زده دانست، اظهار داشت: فاصله امتیاز تیم‌ها در جدول نزدیک است به شکلی که با دو پیروزی و یا دو شکست جای بسیاری از تیم‌ها در جدول تغییر می‌کند. 

وی افزود: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب مسابقات است، اما جایگاه این تیم رتبه کنونی‌اش نیست، این مسئله برای تیم مس نیز مصداق دارد به نظر من هر ‌دو تیم فوتبال خوبی بازی می‌کنند، ذوب‌آهن بازیکنان خوبی در اختیار دارد، آنها طی ‌چند هفته اخیر روند رو به رشدی داشته‌اند.

قاسمپور خاطر نشان کرد: فیلم بازی‌های ذوب‌آهن را دیده‌ام، این تیم با توجه به اینکه نتایج مسابقاتش را واگذار کرده، فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته است، این تیم فوتبال سرعتی و روی زمین را به خوبی بازی می‌کند و معمولا بازی کردن با این نوع حریفان سخت است.

وی تصریح کرد: این دیدار ‌بازی حساس و سختی است، دو تیم در فاصله امتیازی نزدیک به هم قرار دارند، باید بگویم پیروزی و کسب سه امتیاز از این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. 

سرمربی مس کرمان با اشاره به اینکه همه نفرات مس را برای این دیدار در اختیار داریم، گفت: تنها مهدی محمدی با کمی آسیب‌دیدگی روبه‌رو است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه مس بیان داشت: ‌امیدواریم روی مثبت تغییر و تحولات ‌عاید مس کرمان شود.

قاسم‌پور تغییر مدیریت در باشگاه را خواسته‌اش ندانست و افزود: ‌من به دنبال تغییر هیچ‌کس نبودم، اعتراض به نوع کار کرد یک نفر بود، علاوه بر آنکه تغییر یک نفر‌ هیچ عایدی برای من نداشته است و آنکه بخواهم این مسئله را تأثیر‌گذار در کار‌ و قرار‌داد‌ بدانم.

وی ابراز داشت: باید به‌ شهبازی این انتخاب را تبریک بگویم، امیدوارم با وی همکاری لازم‌ از سوی مدیران ارشد شرکت صورت گیرد و امکانات در اختیار وی قرار داده شود، کار‌کرد مثبت ایشان قطعا در روند حرکتی مس در ادامه مسابقات اثر‌گذار است.

قاسم‌پور گفت: ‌شهبازی نیاز به زمان دارد، او نمی‌تواند ‌یک شبه معجزه کند، باید از اطرافیانش شناخت پیدا کند، طبیعتا حواشی تیم به من ارتباطی ندارد، اما سئوالی که در این بین ایجاد می‌شود، این است که چرا حاشیه‌ها برای مس را یک یا دو رو‌ز قبل از هر بازی درست می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر کسی با من خصومت دار‌د، نباید این خصومتش را به پای تیم گذارد، قاسم‌پور امروز یا فردا رفتنی است، اما در این بین ضربه اصلی را باشگاه مس کرمان می‌خورد.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به سئوال خبرنگاری که ‌بازی برابر ذوب‌آهن را دیدار سرنوشت قاسم‌پور عنوان کرده بود‌، گفت: من اعتقادی به این مسئله ندارم‌ و این مسئله نیز برایم اهمیت آن چنانی ندارد، سرنوشت من در چیز‌های دیگه است نه در این بازی.

وی همچنین در مورد صحبت‌های رضا عنایتی مبنی بر جدایی‌اش از مس در نیم فصل مسابقات ابراز داشت: برداشت بدی از صحبت‌های رضا عنایتی شده است، یک تیم‌ و یک مجموعه‌ نیاز به آرامش دارد، اما‌ وقتی فشار بیش از حدی به آن مجموعه وار‌د شود، قطعا منفجر می‌شود.

قاسم‌پور بیان داشت: عنایتی بازیکن بزرگ‌ و با تجربه‌ای است، این بازیکن نیز وقتی‌ برخورد مغرضانه‌ و همراه با توهین‌ برخی را دید، کاسه صبر و تحملش لبریز شد‌ در واقع‌ عنایتی گفته است تا پایان به قرار‌دادش با باشگاه مس پایبند است، اما اگر این حواشی ادامه یابد نیم فصل مس را ترک می‌کند. 

وی در مورد بازی تیم در برابر راه‌آهن در هفته دهم و برگزاری این بازی در کرمان گفت: قرعه‌کشی مسابقات به ما نشان می‌دهد که این بازی در تهران است، مسائل دیگر به ما و تیم مس ارتباطی ندارد، قرار نیست ما چهار بازی بیرون از خانه برگزار کنیم.

قاسم‌پور تصریح کرد: با من نیز در مورد انجام این بازی در کرمان صحبت شده، اما قبول نکردم، فدراسیون حق دخالت در این مسائل را ندارد، مس نیز در بدترین زمان آب و هوایی در اهواز و بندر‌عباس به میدان رفت و برابر حریفان بازی کرد، سازمان لیگ می‌تواند زمان بازی را یک روز عقب و یا جلو ببرد تا مشکلات رفع شود.

وی در مورد مسائل پیرامون قرار‌دادهای بازیکنان تیم گفت: شهبازی نیاز به زمان دارد تا این مسئله را بررسی کند تا مشکلات برطرف شوند، مطمئنا ایشان برای حل و فصل مشکلات به کرمان آمده‌اند و ‌در نهایت نیز تاثیر‌گذاری این حرکت مشخص می‌شود.

وحید اسماعیل‌بیگی‌ مدافع راست و بازیکن جوان و عضو تیم ملی امید نیز در این نشست حضور داشت و شرایط تیم ‌مس را از همان ابتدای فصل خوب دانست و گفت: اگر موقعیت‌های ما به ثمر رسیده بود، شرایط در مقطع کنونی متفاوت بود.

وی با بیان اینکه در حوزه وظایف من نیست که در مورد تغییرات مدیریتی صحبت کنم، گفت: تیم ملی امید در شرایط خوبی به سر می‌برد، امیدوارم این تیم و کادر فنی زحمتکش بتوانند با کسب نتایج خوب راهی مرحله بعد شوند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول