اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ری:

مردم ری منتظر اتفاقات مهم عمرانی باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه شهرستان ری خطاب به مردم شهرری گفت: مردم شهرری مطمئن باشند منافع خوب و اتفاقات قابل توجهی در پس تغییر مدیریت شهری در ری فرا روی آنهاست.

مردم ری منتظر اتفاقات مهم عمرانی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری ، امیرحسین باقرنژاد فرماندار ویژه شهرستان ری در ارتباط با بحث استقلال ری گفت: زمانی که قزوین جزو استان تهران بود و پس از جدایی از تهران استان شد، قم جزو استان تهران بود و پس از جدایی از تهران استان شد، کرج جزو تهران بود و پس از جدایی از آن استان شد، اگر ضرر کردند شهرری هم اگر تهران را از خود جدا کند، قطعا ضرر خواهد کرد!!

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: آقایانی که در شهرداری و شورای شهر تهران هستند چرا حاضرند در سال به عبارت خود 250 میلیارد تومان و همچنین به گفته خود به خاطر هزینه در ری ضرر دهند و حاضر نیستند شهرری را رها کنند؟ ری دارای توانمندی‌های بالاست و می‌تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد، وقتی شهرداری مستقل شود دولت و وزارت کشور برای شهرداری اعتبار در نظر می‌گیرد و همچنین درآمدهای دیگر شهرری برمی‌گردد، مردم ری متوجه خواهند شد منافع جدایی تهران از ری بیشتر از آنچه که تبلیغ می‌شود، است.

وی تصریح کرد: تمام کسانی که در حوزه موافقت و مخالفت استقلال ری فعالیت می‌کنند، روی مرز خدمت و خیانت راه می‌روند و باید دقت کنیم که به چپ سقوط نکنیم که خیانت است و در برابر مردم مسئولیم و هیچ کس حاضر نیست عاقبت خود را فدای مسائل دنیایی کند.

باقرنژاد در ارتباط با املاک شهرداری منطقه 20 اذعان داشت: املاک شهرداری منطقه 20 با بودجه عام به دست آمده است، اموال بخش خصوصی نیست و مالکیت عمومی دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: از لحاظ مدیریت مستقل خواهیم شد و به صورت کلان مدیر شهرداری توسط دولت انتخاب می‌شود و سیاست‌های اجرایی خدمات‌رسانی بر اساس ضوابط دولت اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از جدایی تهران از ری که طی روزهای آینده شهردار جدید شهرری از سوی وزارت کشور معرفی می‌شود، در ساختار پرسنل شهرداری شهرری تغییر ایجاد نمی‌شود، حقوق آنها و امور رفاهی و معیشتی پرسنل شهرداری شهرری حفظ خواهد شد، قراردادهایی که با پیمانکاران منعقد شده به قوت خود باقی می‌ماند.

باقرنژاد یادآور شد: پس از استقلال شهرداری شهرری حتما با شهرداری تهران به صورت تعامل‌مند کار خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه مطرح کرد: تا عملیات جدایی تهران از ری اجرایی نشود خیال‌ها آسوده و راحت نمی‌شود.

وی عنوان کرد: با استقلال ری انقلاب نخواهد شد بلکه اصلاح و استقلال مدیریتی صورت می‌پذیرد که هدف غایی آن ارائه خدمات مطلوب‌تر و افزون‌تر به شهروندان در شهرری می‌باشد.

باقرنژاد خطاب به مردم شهرری گفت: مردم شهرری مطمئن باشند منافع خوب و اتفاقات قابل توجهی در پس تغییر مدیریت شهری در ری فرا روی آنهاست.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول