اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

سخن از تغییر مکرر مدیریت‌ها پسندیده نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: سخن از تغییر گسترده مدیریت‌ها نه تنها پایه اعتماد و همدلی اجتماعی را سست و متزلزل می‌کند بلکه مطلوب و پسندیده به نظر نمی‌رسد.

سخن از تغییر مکرر مدیریت‌ها پسندیده نیست

سید حسین صابری دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص اعتراض برخی از نمایندگان استان به جلسه تعاملی و شورای اداری استان اردبیل که با حضور سه نفر از نمایندگان برگزار شد، اظهار داشت: شایسته نیست ما در فضاسازی‌های مختلف سعی کنیم از تغییر مدیریت‌ها در هر محفل و مجلسی سخن به میان آوریم و یا بخواهیم در این زمینه شایعه‌سازی کرده و دامنه انعکاس چنین مطالبی را گسترده کنیم.

وی با اعلام اینکه تغییر مدیریت‌ها در نظام اسلامی امری معمول و عادی به نظر می‌رسد، افزود: اگر قرار است تغییر و تحولی نیز رخ دهد در چارچوب مشخص و بر اساس صلاحدید مسئولان ارشد انجام می‌شود و در شأن عده‌ای نیست بخواهند در این زمینه جو‌سازی کنند.

صابری به ثبات و پایداری مدیریت در استان در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: نباید با حاشیه‌سازی برخی اراده‌ها و حرکت‌ها را متزلزل کرد در حالی که یقین داریم مدیران ما در سنگر کار و تلاش تا روز آخر حضورشان شوق خدمت و انجام رسالت دارند.

این مسئول یادآور شد: در یکی از جلسات یکی از شرکت‌کنندگان تعبیری را در این زمینه به کار برد که این اظهارات و شایعات در خصوص جابجایی مدیران یک نوع ایجاد اشتغال است که ما به سرعت پاسخ دادیم این اقدامات به هیچ وجه جنبه اشتغالزایی ندارد و با هدف پر کردن اوقات فراغت نیز صورت نمی‌گیرد.

دعوت‌نامه با دو امضا مشترک به تمام نمایندگان ارسال شده بود

استاندار اردبیل با رد این ادعا که عده‌ای از نمایندگان در جریان جلسه شورای اداری استان نبودند، گفت: جلسات شورای اداری حداقل ماهی یک بار برگزار می‌شود که در آن مسایل کلی استان، تذکرات احتمالی و بر حسب شرایط و موقعیت گزارش‌دهی مدیران دستگاه‌های اجرایی را شاهد هستیم که در این جلسات تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، دولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور می‌یابند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان داشت: در موارد خاص این جلسات به صورت فوق‌العاده برگزار می‌شود که ما جلسه اخیر شورای اداری را نیز به صورت فوق‌العاده و برخلاف روال عادی بعد از ظهر برگزار کردیم که این کار با دو هدف انجام شد.

وی افزود: در هدف گذاری اول سعی شد ضوابط اجرایی بودجه و توزیع اعتبارات انجام شده در شهرستان‌ها مورد تبیین و بررسی قرار گیرد تا در فرصت باقیمانده از تیرماه تغییرات حقوق و مزایا و احکام کارگزینی کارکنان مد نظر مدیران اجرایی باشد.

صابری بیان داشت: هدف دیگر ما از برگزاری این جلسه تاکید رئیس مجمع نمایندگان استان بر تشکیل جلسه‌ای تعاملی و همکاری با مدیران اجرایی بود که بتوانند از همان روزهای اول حضور در مجلس با دیدگاه‌های مدیران اجرایی نیز آشنا شوند.

این مسئول گفت: ما دعوت‌نامه‌ای را با امضای مشترک رئیس مجمع و بنده به عنوان استاندار اردبیل به تمام نمایندگان استان در مجلس ارسال کردیم که پیگیری و هماهنگی بعدی آن به عهده رئیس مجمع بوده است.

وی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس افزود: در این جلسه سه نفر از نمایندگان استان و تمام مسئولان و مدیران اجرایی حاضر شده بودند که یکی از نمایندگان نیز از تشکیل و برگزاری این جلسه ابراز بی‌اطلاعی کرده و علت حاضر شدن چهار نماینده دیگر را نیز بی‌اطلاعی آنها اعلام کرده است.

صابری تصریح کرد: به رغم این شرایط ،جلسه به شکل مطلوب برگزار شد و آثار و برکات آن نیز یقیناً به نفع مردم استان خواهد بود تا در لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب یک وحدت رویه را در کارها و پیگیری مسایل شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ اطلاعی از علل حضور نیافتن چهار نماینده استان ندارم ابراز داشت: ما از این جلسات، مذاکرات و گفتگوهای تعاملی و چند جانبه استقبال می‌‌کنیم و معتقدیم باید در پیگیری مسایل استان از این ظرفیت استفاده کرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تاکنون برای چندین جلسه شورای برنامه‌ریزی و اداری نمایندگان دعوت شده‌اند، افزود: ما در حد وظیفه و مسئولیت خود دعوت را انجام می‌دهیم و اگر نماینده‌ای نیز حضور نمی‌یابد احتمالاً به دلیل حجم زیاد کار و ارجح شمردن کار دیگر بر حضور در این جلسات است که باید آقایان خودشان علت حضور نیافتن در جلسات را شفاف و روشن به مردم اطلاع دهند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول