اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی:

تغییر مدیریت در شهرداری بیرجند به مصلحت شهروندان و مردم نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی گفت: تغییر مدیریت در شهرداری بیرجند در شرایط کنونی به مصلحت شهروندان و مردم نیست.

تغییر مدیریت در شهرداری بیرجند به مصلحت شهروندان و مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالحسین شهابی صبح امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری در ارتباط با تغییر و تحولات شهرداری بیرجند اظهار کرد: شورای اسلامی شهر حق انتخاب و برکناری شهردار را دارد اما صدور حکم نهایی توسط استاندار است.

وی با بیان اینکه شهردار از طریق استیضاح و با رعایت قانون و مقررات برکنار شده است، تصریح کرد: اگر قرار است عزل و نصبی صورت گیرد باید با رعایت ضابطه و قانون باشد.

مدیر‌کل دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی گفت: تغییر مدیریت در شهرداری در شرایط کنونی به مصلحت شهروندان و مردم نیست.

شهابی با بیان اینکه مصوبه استیضاح شهردار صرفاً یک مصوبه است، ادامه داد: این مصوبه با اکثریت آرا هم به خودی خود قابل اجرا نیست و نظر نهایی توسط کمیته انطباق خواهد بود.

شهابی افزود: موضع استانداری این نیست که مدت کوتاهی که به پایان دوره قانونی شورا باقی مانده مدیریت شهری را متزلزل کند موضع تشکیلات مطبوع این است که مصلحت مردم و نظام استیضاح و تغییر و تحول نیست.

وی خواستار تشکیل کمیته کارشناسی برای حل این موضوع شد.

شهردار بیرجند نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حرکت‌های کودکانه سبب این تغییر و تحولات شده است، افزود: آخرت خود را به دیگران نمی‌فروشم و اعتقاد دارم که برای توسعه خراسان جنوبی باید حرکت کرد.

محمدجواد وحدتی‌فر با بیان اینکه من براساس اعتقاداتم در مجموعه شهرداری کار می‌کنم، ادامه داد: کماکان اجرای برنامه‌های شهرداری به قوت خود باقی است و هیچ گونه خللی در روند اجرای کار وجود ندارد.

در ادامه هر یک از مدیران شهرداری بخشی از برنامه‌ها و چالش‌های پیش رو را مطرح کردند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول