اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

متوسط عمر استاندار در اردبیل 1.5 سال

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در هر 1.5 سال تغییر یک استاندار نشان روشنی از بی‌ثباتی مدیریت در این استان است که قطعاً به ضرر استان بوده است.

متوسط عمر استاندار در اردبیل 1.5 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یونس اسدی که به نمایندگی از نمایندگان شهرستان‌های استان‌های اردبیل در مجلس ظهر امروز آیین معارفه استاندار جدید اردبیل سخن می‌گفت، اظهار داشت:‌ از تلاش و همت استاندار سابق و مدیران پر‌تلاش در اعتلای استان و توسعه پایدار این خطه قدردانی می‌کنیم چرا که هر اقدام و خدمتی در این مسیر نشان بالندگی و مجاهدت بی‌نظیر است.

وی برای نیکزاد استاندار جدید اردبیل به عنوان نیروی پر‌تلاش و با چهره عمرانی آرزوی توفیق کرد و یادآور شد:‌ ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس اعلام آمادگی می‌کنیم که در سال پایانی دولت همراه و همدل این نیروی ارزشی و پر‌تلاش باشیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت تصمیم دولت را برای خودش محترم و تفکر و تدبیر نمایندگان را نیز قابل احترام توصیف کرد و افزود: این حرف‌ها به معنای همکاری نکردن با استاندار جدید نیست بلکه ما این همکاری و همراهی را وظیفه خود می‌دانیم و معتقدیم غیر‌ از این نباید اقدامی دیگر در فرصت اندک باقیمانده انجام داد.

اسدی با اعلام اینکه در مدت یک سال باقیمانده از دولت فرصت مناسبی برای عزل و نصب‌ها نیست، خاطرنشان کرد: در این فرصت کم دیگر مدیران مجالی پیدا نمی‌کنند که بخواهند کار را به پیش برده و یا بر اساس برنامه‌ریزی‌ها حرکت کنند.

وی بیان داشت: به رغم این کمبود زمان و مجال اندک امیدواریم نیکزاد با تعامل و همراهی تمام مسئولان استان در مسیر اعتلای کشور و این خطه گام بردارد و کارهای بر زمین مانده را به سرعت به مرحله اجرا و افتتاح برساند.

عضو کمیسیون جهاد کشاورزی افزود: دولت به جای اینکه از این فرصت کوتاه در پشتیبانی مدیران و استانداران استفاده کند رو به تغییر مدیریت در سطح کلان آورده که به نظر می‌رسد با اهداف دولت خدمتگزار همخوانی ندارد چرا که به غیر از جابجایی افراد ناکار‌آمد در این فرصت یک ساله هرگونه رفت و آمد کار اشتباه و به ضرر استان‌هاست.

اسدی شایسته‌سالاری را از الزامات مدیریتی برشمرد و تاکید کرد: نباید با نگاه حزبی، گروهی و باندی در یک سال باقیمانده فرصت‌سوزی کرده و به جای برطرف کردن مشکلات، محرومیت‌ها و آلام عده‌ای سعی کنند این عرصه و مسند را فرصت تسویه حساب قلمداد کنند.

وی ادامه داد: باید مسند کار را به مدیرانی سپرد تا مهلت باقیمانده را غنیمت بشمارند و اجازه ندهند این فرصت‌ها از کف‌شان بیرون برود که در استان اردبیل نیز امیدواریم نیکزاد با دور‌اندیشی و تدبیر کارها را به پیش برده و فرصت‌ها و لحظه‌ها را غنیمت بشمارد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل همچنین ضرورت توجه به جذب منابع و امکانات متمرکز کشوری را برای مدیریت استان ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه 80 هزار میلیارد تومان منابع کشور در اختیار معاونت مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور است باید سعی کرد از این منابع به میزان کافی جذب استان شود.

اسدی با اعلام اینکه سومین مراسم معارفه را در چهار سال گذشته برگزار می‌کنیم که این خود جای تاسف برای استان است، تصریح کرد: جایی که عزل و نصب‌ها و رفت و آمدها زیاد باشد خلاقیت‌ها کمتر بروز کرده و حرکت‌ها نیز منقطع خواهد شد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود دولت را به گزینش مدیران توانمند و کار‌آمد برای استان‌های مختلف و همچنین رعایت اصل ثبات مدیریت توجه داد و ابراز داشت:‌ در هر 1.5 سال تغییر یک استاندار نشان روشنی از بی‌ثباتی در این استان است که قطعاً به ضرر استان بوده ولی امیدواریم نیکزاد استانداری باشد که حتی در دولت یازدهم نیز ماندگار بوده و با برنامه چهار ساله برای این استان کار، فعالیت و تلاش کند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول