اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رفسنجان در مجلس:

تغییر در مدیریت صنعت مس به صلاح نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تغییر در مدیریت صنعت مس به صلاح مردم منطقه و صنعت مس کشور نیست.

تغییر در مدیریت صنعت مس به صلاح نیست

حسین آذین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان فشارها و تحریم‌های دشمن را ناشی از اسلام‌ستیزی آنها دانست و اظهار داشت: تنها دلیل دشمنی، جنایات و ظلم‌های آنها اسلام است.

وی افزود: آمریکا با اسلامی که امام راحل آن را احیا کرد، مشکل دارد و می‌داند که بیداری‌های تمام دنیا نشات گرفته از فرمان امام خمینی (ه) و رهبری‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

آذین خاطرنشان کرد: گرفتاری‌های برخی کشورهای مسلمان به واسطه فراموش کردن اسلام است و اسلام نابی که بر پایه ولایت در کشور ما وجود دارد و حضور مردمی همیشه در صحنه ضامن بقای جمهوری اسلامی است.

وی اسلام آمریکایی که بر پایه مادیات است را بی‌ارزش خواند و گفت: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست و این اقتصاد باید مردمی باشد و همه متعهد شویم تا استفاده از کالاهای ایرانی را مد‌نظر قرار دهیم.

آذین حمایت از بخش کشاورزی و اشتغال جوانان و رفع بیکاری را مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان شهرستان رفسنجان اعلام کرد و افزود: عدالت در مدیریت  در گرو انتخاب افرادی شایسته برای مدیریت در بخش‌های مختلف است.

وی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: تغییر در مدیریت مس به صلاح مردم و صنعت مس نیست و شایعه‌هایی که از انتخاب فردی که راه را نمی‌داند به گوشمان رسیده که باید در آن تجدید نظر شود.

آذین گفت: فردی که سال‌ها با جان و دل در این راه ‌زحمت کشیده و خدمت کرده ‌با ارزش‌تر از آن است که اکنون در مدیریت وی تغییری داده شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول