اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

ثبات مدیریت یک اصل است؛ سلیقه‌ها سبب تغییرات می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: تغییرات پی‌در‌پی مدیران موضوع مناسبی نیست اما به هر حال سلیقه‌ها سبب این تغییرات می‌شود.

ثبات مدیریت یک اصل است؛ سلیقه‌ها سبب تغییرات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی اکبر ابرقویی نژاد ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هر آمدنی را رفتنی است و واگذاری یک پست مدیریتی در تمام دنیا بر اساس فاکتورهایی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و براساس مصلحت‌هایی نیز از وی گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ورزش در ایران شرایط پیچیده‌ای است و حضور تعداد بسیار اصحاب رسانه در ایران که به ریزترین نکات هم توجه می‌کنند این شرایط را سخت‌تر می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در ادامه به کنار رفتن خدابخش از سمت مدیر کلی ورزش و جوانان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: خارج شدن یک مدیر در شرایطی که تنها دو سال از مدیریت وی می‌گذشت موضوع خوبی نیست و در هر کشوری ثبات مدیریت یک اصل است اما به هر حال سلیقه‌ها سبب تغییر افراد می‌شود.

وی تصریح کرد: خدابخش برنامه‌ریزی مناسبی را در بحث استراتژیک پنج ساله انجام داده بود که می‌توانست در پیشرفت ورزش اصفهان بسیار موثر باشد.

ابرقویی نژاد همچنین به مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: جواهری از مدیران برنامه‌محور و از کارشناسان مجرب برنامه‌ریز در کشور است و به امید خدا با اهدافی که وی برای ورزش استان ترسیم می‌کند شاهد رشد بیشتر ورزش در اصفهان باشیم.

وی تاکید کرد: استان اصفهان در بخش سخت‌افزاری در کشور عقب مانده است اما از لحاظ نرم‌افزاری رشد خوبی داشته که امیدوارم با آمدن جواهری و با ارتباطات خوبی که وی با مدیران دارد ورزش اصفهان رشد مناسب‌تری پیدا کند.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان اضافه کرد: انتظار داریم ورزش اصفهان جهش مناسبی به لحاظ سخت‌افزاری پیدا کند زیرا جایگاه بیست‌وششم در کشور به هیچ عنوان مناسب نیست.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول