اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

تغییر مدیران باید با تحلیل اجتماعی صورت گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: تصمیمات اتخاذ شده در تغییر مدیران باید با تحلیل اجتماعی و در زمان مناسب صورت گیرد.

تغییر مدیران باید با تحلیل اجتماعی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم حجت‌ا‌‌‌لاسلام عیسی راستگو بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان که با موضوع تودیع و معارفه فرماندار تنگستان برگزار شد ضمن اشاره به راهپیمایی با شکوه روز قدس در شهر اهرم اظهار داشت: مردم فهیم شهر اهرم همپای سایر امت اسلامی در روز جهانی قدس شور و شعور اسلامی خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین فریاد زدند.

وی افزود: دفاع از فلسطین دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امت اسلامی است که همواره در روز قدس تجلی می‌یابد.

راستگو در بخشی از سخنان خود به تغییر فرماندار تنگستان اشاره و عنوان کرد: تصمیمات اتخاذ شده در تغییر مدیران باید با تحلیل اجتماعی و در زمان مناسب صورت گیرد.

وی ادامه داد: درحالیکه چند ماهی به پایان دولت دهم باقی است تغییر مدیران چندان به صلاح نیست.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: تغییر در سطح مدیران استانی چه استاندار و چه فرمانداران در این زمان فرصت اندک تا پایان دولت دهم نمی‌تواند به نفع مردم باشد.

وی همچنین از تلاش‌های عبدالرسول زارع، فرماندار اسبق تنگستان تقدیر کرد و گفت: آقای زارع از نیروهای مخلص و تلاشگر استان است که در مدت تصدی فرمانداری تنگستان اقدامات ماندگاری را از خود به جای گذاشته است.

راستگو ادامه داد: آقای زارع با شجاعت مثال‌زدنی که از خود نشان دادند اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دادند که برای آقای جعفری‌نسب فرماندار جدید تنگستان نیز در این مسیر آرزوی توفیق دارم.

امام جمعه دلوار نیز از تلاش‌های آقای زارع تقدیر کرد و گفت: ایشان در مدت مسئولیت خود همراهی و همکاری بسیار نزدیکی با ستاد نماز جمعه داشته است.

علی زاهددوست همچنین ابراز امیدواری کرد آقای جعفری‌نسب فرماندار جدید تنگستان نیز در راستای توسعه فرهنگی شهرستان تلاش کند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول