اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس اول مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی:

تغییر استاندار خراسان‌شمالی از لحاظ اصول مدیریتی صحیح نیست

خبرگزاری فارس: نائب رئیس اول مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی تغییر استاندار این استان را از لحاظ اصول مدیریتی ناصحیح دانست.

تغییر استاندار خراسان‌شمالی از لحاظ اصول مدیریتی صحیح نیست

هادی قوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه تغییرات در هر حوزه به شاخص‌هایی بستگی دارد، اظهار کرد:‌ اگر تغییرات در جهت اصلاح امور و باعث ارتقای شاخص‌ها باشد می‌تواند موثر واقع شود البته این تغییرات بسته به موقعیت و زمان نیز هست.

وی با تاکید بر اینکه اکنون در چهارمین ماه سال قرار داریم و تا پایان دولت هم صرفاً یک سال مانده است، افزود: صرف نظر از اشخاص، تاکنون هفت استاندار طی این هفت سال تاسیس استان منصوب شده‌اند و اینکه یک سال مانده به پایان دولت دهم استانداری که در کمتر از دو سال قبل سکان‌داری استان را بر عهده گرفته تغییر کند، این مهم قابل توجه به نظر می‌رسد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ بر همین اساس از نظر اصول مدیریتی این تغییرات صحیح نبوده و نمی‌تواند اثر بخش باشد.

به گفته وی، بر اساس اصول مدیریتی عواملی باید بتواند در این چرخه برای پیشرفت مورد توجه قرار گیرد تا اثرگذاری خود را داشته باشد.

قوامی با اشاره به وسعت 28 هزار کیلومتری خراسان‌شمالی افزود: به طور حتم ماه‌ها طول می‌کشد تا استاندار جدید محیط را شناخته و با وضعیت استان آشنا شود.

وی گفت:‌ هر کدام از این‌ها زمان می‌برد و طبیعتاً یک مقدار کار را مشکل و سخت می‌کند و از سویی مردم انتظار دارند تا در همین مدت نیز استاندار شاخص‌ها را ارتقا دهد که البته با توجه به فرصت مانده به پایان دولت این موضوع کمی قابل تأمل است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول