اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

تغییر مدیران ارشد استانی بر اساس مصالح استان است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تصمیمات اتخاذ شده در جابه‌جایی و تغییر برخی از مدیران ارشد استانی بر اساس مصالح و نیاز استان صورت می‌پذیرد.

تغییر مدیران ارشد استانی بر اساس مصالح استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم محمدحسین جهانبخش بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان از حاشیه‌سازی در پی تغییرات مدیران ارشد استانی انتقاد کرد و اظهار داشت: تصمیمات اتخاذ شده در جا‌به‌جایی برخی از مدیران ارشد استانی بر اساس مصالح و نیاز استان صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه تغییر چند مدیر دیگر استانی به زودی صورت می‌گیرد افزود: هیچ گروه و یا فردی قدرت و توان آن را ندارد که خارج از مصالح استان در جا‌به‌جایی مدیران ارشد استانی و حتی مدیران شهرستانی به دولت تعیین و تکلیف کند.

جهانبخش ادامه داد: برخی با غرض‌ورزی و شایعه‌پراکنی قصد دارند کارنامه مدیریتی مسئولی را تضعیف و اذهان عمومی را مشوش کنند.

وی تبلیغات منفی علیه عبدالرسول زارع فرماندار سابق تنگستان را نشانه ضعف ایمان و اخلاق انسانی ذکر کرد و گفت: کارنامه درخشان مدیریتی آقای زارع در کسب ده‌ها موفقیت فرمانداری تنگستان در دوره تصدی‌گری وی در سطح ملی و استانی و حمایت‌ها و تمجیدات ائمه محترم جمعه شهرستان بیانگر این حقیقت است که وی مدیری موفق برای استان است.

استاندار بوشهر یادآور شد: تغییر پست آقای زارع از فرماندار تنگستان به پست استراتژیک مدیرکلی پدافند غیرعامل استان به دلیل معذوریت خانوادگی وی در تغییر محل سکونتش به تنگستان بوده است.

وی همچنین در این نشست از روابط عمومی فرمانداری تنگستان خواست تا مهم‌ترین موفقیت‌های ملی و استانی این فرمانداری در زمان تصدی آقای زارع به عنوان فرمانداری تنگستان برای اطلاع‌رسانی عمومی به صورت بنر در سطح شهر نصب شود.

جهانبخش در این نشست بر عمران شهری شهر اهرم تاکید و عنوان کرد: بنده به عنوان قائم مقام شورای شهر اهرم توجه ویژه‌ای به عمران شهری این شهر خواهم داشت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول