اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار یا رسول‌الله

زنگ مهر در مدارس استان مرکزی نواخته شد

خبرگزاری فارس: زنگ مهر امروز با شعار یا رسول‌الله در مدارس استان مرکزی نواخته شد تا 240 هزار دانش‌آموز استان سال تحصیلی جدید خود را در 2 هزار و 116 مرکز آموزشی آغاز کنند.

زنگ مهر در مدارس استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در مراسمی که به همین مناسبت در دبستان پسرانه دین و دانش اراک برگزار شد گفت: یکی از زیباترین روزهای دانش‌آموزان همین روز است که امیدواریم دانش‌آموزان این سال تحصیلی را هم برای کسب علم و هم برای کسب معرفت با موفقیت‌ بگذرانند.

سیف‌الله کریم‌زاده با اشاره به اینکه یکی از زیباترین جلوه‌های زندگی بشر حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در مدارس برای کسب علم و معرفت است اظهار داشت: دانش‌آموزان که سرمایه‌های اصلی نظام هستند باید برای کسب علم و دانش و فتح قله‌های بزرگ و عزت و عظمت کشور بیش از پیش تلاش کنند.

وی به نظام جدید شش، سه، سه و اجرای سند تحول بنیادین در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: به همین دلیل امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد و همه باید برای اجرای هر چه بهتر این طرح تلاش کنند چرا که اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان کمک کنیم تا اندیشه‌های خود را جذاب، مثبت و الهی کنند و در همین راستا از آن‌ها می‌خواهیم که احترام معلمین را به عنوان رادمردان تعلیم و تربیت پاس بدارند و از گنجینه وجود آن‌ها بیشتر بهره ببرند.

سیف‌الله کریم‌زاده به اهمیت نخبه‌پروری در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: باید به حجاب و عفاف و هماهنگ‌سازی پوشش دانش‌آموزان اهمیت ویژه داده شود تا در مکان مقدسی به نام مدرسه قدرت یادگیری دانش‌آموزان افزایش یابد.

وی سال تحصیلی 91-92 را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدواریم همه همکاران گرامی و دانش‌آموزان عزیز در رسیدن به قله‌های دانش و معنویت در سایه استمرار نظام مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه موفق و مؤید باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه در سال 87، تنها چهار مدرسه استعدادهای درخشان در مرکز استان وجود داشت خاطر نشان ساخت: در حال حاضر 10 مدرسه استعدادهای درخشان در استان مرکزی فعال می‌باشد که پنج مرکز آن در اراک، دو مرکز در ساوه، دو مرکز در خمین و یک مرکز در شازند است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول