اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از آغاز تحصیلی

زنگ مهر در مدارس مازندران نواخته شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از آغاز تحصیلی، زنگ مهر در سراسر مدارس مازندران نواخته شد.

زنگ مهر در مدارس مازندران نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری، پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و جشن استقرار دانش آموزان پایه ششم ابتدایی که در دبستان هیئت امنایی دخترانه نزهت ساری نواخته شد با بیان اینکه دوره ابتدایی اساس دوران تحصیلی دانش‌آموزان محسوب می‌شود، اظهار داشت: با اجرای طرح تحول بنیادین و هوشمند سازی مدارس، اولویت را به کلاس‌های پایه ششم ابتدایی داده و امسال 105 کلاس ششم ابتدایی در ناحیه دو ساری هوشمند سازی شدند.

محمدمهدی بریمانی با اشاره به اینکه برای آمادگی و آموزش معلمان پایه ششم و دوم ابتدایی 224 معلم در ناحیه دو ساری در دوران تعطیلات تابستان آموزش‌های ضمن خدمت را گذراندند، تصریح کرد: 85 معلم دوره ابتدایی کتاب‌های تازه چاپ را آموزش دیدند.

این مسئول به اجرای سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: نظام تعلیم و تربیت جدید توجه به معارف دینی و حیات طیبه دارد.

وی ادامه داد: در سال حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی مدارس ما اسلامی بوده و در زمینه تولید، توسعه و پژوهشگری دینی فعالیت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری با تاکید براینکه در تولید علم باید انگیزه ایجاد شود، بیان داشت: تشویق و تعلیم معلمان، دعوت به تفکر و اندیشیدن قرآنی، تحقیق و پژوهشگری، توجه به سنت‌های دینی در زمان غیبت و تبعیت از فرامین رهبری از مواردی است که در تحصیل دانش‌آموزان باید مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم، سوگندنامه‌ای از سوی دانش آموزان قرائت شد و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی با بدرقه مسئولان استانی و شهرستانی به کلاس‌های درس هدایت شدند.

به گزارش فارس، تقارن هفته دفاع مقدس زمینه را برای ایجاد نمایشگاهی که یاد و خاطر شهدا و ایثار گری‌های رزمندگان اسلام را به همراه داشت با حضور خانواده‌های شهدا، فضای مدرسه نزهت را مزین کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول