اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

زنگ مهر و مقاومت در مدارس قزوین نواخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: زنگ مهر و مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 91-92 فردا در مدارس استان قزوین نواخته می‌شود.

زنگ مهر و مقاومت در مدارس قزوین نواخته می‌شود

جعفر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: فردا ساعت 8 صبح زنگ مهر و مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 91-92 در مدارس استان قزوین نواخته می‌شود.

وی ادامه داد: زنگ مهر و مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 91-92 روز شنبه اول مهرماه جاری با حضور مسئولان استانی و کشوری در مدرسه شاهد فضیلت در ناحیه یک آموزش‌ و پرورش قزوین نواخته می‌شود.

حبیبی اذعان کرد: با نواختن زنگ مهر و مقاومت بیش از 200 هزار دانش‌آموز در مدارس استان قزوین سال تحصیلی جدید خود را آغاز کرده و با اراده و عزم راستین برای کسب علم و دانش در مدرسه تلاش می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: هر ساله مراسم نمادین استانی به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در یک مدرسه با حضور یکی از وزرای هیئت دولت برگزار می‌شود که امیدواریم امسال نیز این مراسم با حضور آنان برگزار شود.

حبیبی تأکید کرد: مراسم نمادین استانی به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 91-92 در مدرسه فضیلت شاهد در ناحیه یک آموزش‌ و پرورش قزوین با حضور یکی از مسئولان استانی همچون استاندار قزوین، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و مدیرکل آموزش و پرورش برپا می‌شود.

گفتنی است، در این مراسم یکی از مسئولان استانی همچون استاندار قزوین، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و مدیرکل آموزش و پرورش این استان سخنرانی می‌کنند و دانش‌آموزان سال تحصیلی 91-92 را با توصیه‌های این مسئولان آغاز کرده و به کسب علم و دانش می‌پردازند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول