اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه مهر

28 هزار دانش‌آموز دلفانی سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دلفان گفت: 28 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان دلفان سال تحصیلی جدید خود را آغاز می‌کنند.

28 هزار دانش‌آموز دلفانی سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، بهمن نریمانی صبح امروز در مراسم زنگ شکوفه‌ها در دلفان، آیین تقارن سال تحصیلی و هفته بزرگداشت دفاع مقدس را مبارک دانست و گفت: دانش‌آموزان با تحصیل علم و دانش، ادامه دهنده راه شهدا برای شکوفایی، آبادانی و اعتلای کشور باشند.

وی ماه مهر را ماه محبت، مهربانی و مهرورزی عنوان کرد و افزود: اولیای دانش‌آموزان بایستی همواره با همکاری معلمان و مربیان برای ارتقای سطح علمی، تربیتی و فکری دانش‌آموزان تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش دلفان هدف از برگزاری جشن شکوفه‌ها را ایجاد روزی شاد و به یاد ماندنی در آغاز سال تحصیلی و انگیزه و نشاط برای دانش‌آموزان پایه ابتدایی عنوان کرد و گفت: امیدواریم دانش‌آموزان همچون گذشته در راه کسب علم و دانش برای میهن عزیزمان افتخارات جهانی کسب کنند و موجب عزت و سربلندی مملکت خویش باشند.

در این آیین امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان دلفان حضور داشتند.

همچنین بیش از 8 هزار دانش‌آموز ابتدایی نیز در بروجرد سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: هشت هزار و 194 دانش‌آموز ابتدایی در بروجرد سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد فرج الله شاهوردی‌زاده ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها همزمان با سراسر کشور در مدارس بروجرد گفت: امسال بیش از هشت هزار و 194 دانش‌آموز وارد پایه اول و ششم ابتدایی در بروجرد می‌شوند.

وی بیان کرد: تعداد سه هزار و 894 دانش‌آموز وارد پایه ششم ابتدایی می‌شوند که در 145 کلاس ساماندهی می‌شوند.

وی اضافه کرد: چهار هزار و 300 دانش‌آموز وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند که جشن این بهار علم و دانش امروز به صورت نمادین در مدارس بروجرد برگزار شده است و مدارس رسماً از روز شنبه آغاز می‌شوند.

در ادامه این مراسم مهدی پازوکی سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: طرح تحول بنیادین باعث ارتقاء سطح علمی در کشور می‌شود و این افزایش سطح علمی در آینده نزدیک در کشور نمایان می‌شود.

وی گفت:‌ امروز 29 شهریور برای نوآموزان در کشور جشن شکوفه‌ها برگزار شد که امسال علاوه بر جشن برای پایه اول ابتدایی، جشنی برای ورود دانش‌آموزان به پایه ششم ابتدایی نیز برگزار شد.

وی از آمادگی آموزش و پرورش این شهرستان برای اجرای سیستم جدید آموزشی 3-3-6 خبر داد و افزود: با توجه به تغییرات ایجاد شده در نظام آموزشی و شش پایه شدن مقطع ابتدایی، تمهیدات لازم در خصوص اجرای دقیق طرح، در آموزش و پرورش شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: همه تمهیدات لازم در خصوص ساماندهی دانش‌آموزان و معلمان مدارس صورت پذیرفته و مدارس نیز به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/ل۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول