اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

آغاز سال تحصیلی در هرمزگان با 331 هزار دانش‌‌آموز

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: طبق ثبت‌نام انجام شده 331 هزار دانش‌آموز در این استان سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که از این تعداد 26 هزار نفر کلاس اولی هستند.

آغاز سال تحصیلی در هرمزگان با 331 هزار دانش‌‌آموز

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی در بخش پایانی همایش یک‌روزه روسای آموزش و پرورش سراسر استان اظهار داشت: امسال با استقرار نظام جدید آموزشی 3-3-6 برای نخستین بار پایه ششم ابتدایی را خواهیم داشت و حدود 25 هزار نفر در این پایه به تحصیل خواهند پرداخت.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پروژه ستاد مهر با احصای همه موارد، شرایط لازم را برای آغاز سال تحصیلی مهیا کرده است‌، خاطر‌نشان کرد: آنچه در مدت فعالیت این ستاد از خرداد تا اواخر شهریورماه به صورت جدی مد‌نظر بوده فراهم کردن شرایط لازم برای بازگشایی مدارس در نخستین سال اجرای نظام جدید آموزشی است و آموزش و پرورش هرمزگان از آمادگی لازم برخوردار است.

آخوندی یادآور شد: توجه جدی به توسعه زیرساخت‌ها، رفع مشکلات و نارسایی‌ها، آموزش معلمان‌، توزیع به موقع کتب درسی، تشکیل مستمر جلسات شورای آموزش و پرورش، نشست‌های هم‌اندیشی و بسیج تمامی امکانات در راستای اجرای هر چه بهتر نظام جدید آموزشی از جمله رویکردهای ستاد پروژه مهر بود که در قالب کمیته‌های شش‌گانه دنبال شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی تمامی مدارس و بخش‌های مربوطه در آموزش و پرورش هرمزگان برای آغاز سال تحصیلی خبر داد و افزود: سعی شده است شرایط در حد مطلوب باشد تا دانش‌آموزان و اولیا نهایت رضایت را داشته باشند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: با اتمام ثبت‌نام دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، 331 هزار دانش‌آموز هرمزگانی در سه مقطع تحصیلی سال جدید را آغاز خواهند کرد که از این تعداد 26 هزار نفر را کلاس اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه برای سال 91-92 سعی شده است تمامی امور دیده شود، اظهار امیدواری کرد؛ با هماهنگی اولیا و دیگر بخش‌های مربوطه سال تحصیلی پیش رو با کمترین مشکلی آغاز شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول