اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز جشن شکوفه‌ها

800 کلاس اولی دنایی سال تحصیلی 91 را آغاز کردند

خبرگزاری فارس: با آغاز جشن شکوفه‌ها و با حضور مسئولان، 800 دانش‌آموز کلاس اول دنایی فراگیری دانش را به طور رسمی شروع کردند.

800 کلاس اولی دنایی سال تحصیلی 91 را آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، صبح امروز در آستانه مهرماه با برگزاری جشن شکوفه‌ها دانش‌آموزان نوآموز در دنا در مقطع ابتدایی از امروز سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

علی‌محمد بهره‌مند در مراسم جشن شکوفه‌ها عنوان کرد: دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از 29 شهریورماه به طور رسمی سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند و اول مهر ماه نیز 239 کلاس درس پذیرای تمامی دانش‌آموزان این شهرستان است.

بهره‌مند با بیان اینکه امسال در جهت اجرای سند تحول بنیادین قبل از شروع مدارس تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی ساماندهی شده است، افزود: اساسی‌ترین نهادهای تمام جوامع بشری پس از خانواده آموزش و پرورش است و هر ساله منابع انسانی و مالی بسیار عظیمی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش دنا با اشاره به آغاز اجرای نظام آموزشی 3-3-6 تصریح کرد: فضای آموزشی و نیروی انسانی لازم برای استقرار این نظام در دنا فراهم است.

این مسئول با اشاره به طرح تک نوبته کردن مدارس عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید 84 آموزشگاه یک نوبته بوده و هفت آموزشگاه ناگزیر در گردش می‌باشد.

وی از برگزاری مراسم زنگ مهر با حضور مسئولان در نخستین روز از ماه مهر در شهرستان دنا خبر داد و افزود: امروز زنگ شکوفه‌ها با حضور والدین برای دانش‌آموزان پایه اول به صدا درآمد که آغاز مهر جشن بزرگی برای همه دانش‌آموزان و معلمان است.

بهره‌مند از خانواده‌های دانش‌آموزان خواست که بچه‌ها را با عشق و علاقه به مدرسه بفرستند و ارتباط خود را با مدرسه قطع نکنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول