اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان در سراسر کشور

زنگ ایثار و شهادت نواخته شد/ عطر مهر در یزد پیچید

خبرگزاری فارس: امروز با نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت در تمامی مدارس استان یزد، سال تحصیلی 92 - 91 به طور رسمی آغاز شد و عطر مهر در فضای استان یزد پیچید.

زنگ ایثار و شهادت نواخته شد/ عطر مهر در یزد پیچید

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، صبح امروز زنگ ایثار و مقاومت همزمان با افتتاحیه کلاس ششم ابتدایی در دبستان پسرانه شاهد شهید خرم‌نژاد به صورت نمادین با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان یزد، امام جمعه و استاندار یزد نواخته شد.

همچنین همزمان با این مراسم امروز افتتاحیه کلاس ششم ابتدایی نیز در این دبستان برگزار شد.

در این مراسم دانش‌آموزان به اجرای سرود ملی پرداختند و با نواختن زنگ افتتاحیه، سرود بوی ماه مهر را اجرا کردند.

مدیر مدرسه شاهد شهید خرم‌نژاد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ماه مهر امسال به این دلیل که همراه با هفته دفاع مقدس است، اهمیت ویژه‌ای دارد و با توجه به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تربیت دانش‌آموزان پایبند به دین و ارزش‌های اعتقادی تاکید ویژه دارد، مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس می‌تواند مهم و تاثیرگذار باشد.

سعید وطنچیان ویژگی مراسم امروز را حضور تمامی مسئولان رده بالای استان دانست و گفت: این برنامه می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی حضور مسئولان عالی رتبه استان در این مراسم را نشان از توجه مسئولان به امر تحصیل و علم و دانش دانست و افزود: مشارکت و همراهی اولیای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خوب و چشمگیر بوده است.

امسال 180 هزار دانش‌آموز در سراسر استان یزد سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند و همزمان با اذان ظهر، بانگ توحید در مدارس آنها نواخته خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول