اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد

آغاز سال تحصیلی جدید با 25 هزار دانشجو در پیام‌نور زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از تحصیل 25 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

آغاز سال تحصیلی جدید با 25 هزار دانشجو در پیام‌نور زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر حاج‌‌علی‌اکبری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای سال تحصیلی جدید در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور استان زنجان دارای 9 مرکز و واحد دانشگاهی است، اضافه کرد: همچنین یک ستاد مرکزی و یک واحد تحت نظارت نیز با تحصیل قریب به 25 هزار دانشجو در استان زنجان فعال است.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور استان زنجان به مناسبت سال تحصیلی جدید اضافه کرد: موضوع استقبال از دانشجویان جدیدالورود از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقارن‌شدن آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها با هفته دفاع مقدس ویژگی خاصی به این برهه زمانی بخشیده است، افزود: به مناسبت این ایام نیز به همراه برنامه‌های آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه در 9 مرکز و واحد دانشگاه پیام‌نور استان زنجان ستاد استقبال تشکیل شده است، ادامه داد: این ستاد متشکل از مدیران آموزشی، فرهنگی، دانشجویی، تربیت بدنی و نماینده تشکل‌های دانشجویان و همچنین ریاست مراکز و معاونت‌های واحدها و مراکز است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های ستاد استقبال مهر افزود: برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، اطلاع‌رسانی از روند استقبال، طراحی و اجرای برنامه‌های متناسب با هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه‌های مختلف با محوریت حجاب و عفاف، دفاع مقدس و همچنین استقرار اکیپ‌های راهنمایی دانشجویان جدیدالورود از جمله اقداماتی است که توسط این ستاد انجام می‌شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در ادامه از دیگر برنامه‌های ستاد استقبال مهر اجرای طرح استعدادیابی در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان عنوان کرد و افزود: شناسایی دانشجویان ایثارگر و شاهد و تکمیل بانک اطلاعاتی این گروه از دانشجویان، انجام فعالیت‌های فرهنگی برای دانشجویان جدیدالورود نیز از دیگر اقداماتی است که به مناسبت فصل بازگشایی دانشگاه‌ و آغاز به تحصیل این دانشگاه انجام می‌شود.

وی توزیع آیین‌نامه‌های آموزشی در بین دانشجویان و فعال‌سازی و به روزرسانی سایت اینترنتی این دانشگاه و همچنین فراهم‌سازی ثبت‌نام از دانشجویانی که امکان ثبت‌نام اینترنتی ندارند، را نیز از دیگر اقداماتی عنوان کرد که توسط دانشگاه پیام‌نور استان زنجان و به مناسبت بازگشایی این دانشگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول