اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خبر داد

آغاز سال تحصیلی 105 هزار دانش‌آموز پایه ششم در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: 105 هزار نفر در پایه ششم در خراسان‌رضوی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

آغاز سال تحصیلی 105 هزار دانش‌آموز پایه ششم در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان صبح امروز در زنگ گلبانگ مهر در دبستان شاهد شهید تحقیقی اظهار کرد: امروز نخستین کلاس پایه ششم همزمان با زنگ گلبانگ مهر، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: 105 هزار نفر در پایه ششم در خراسان‌رضوی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که این یکی از مراحل اجرایی شدن سند تحول بنیادین و استقرار ساختار 3-3-6 است.

فخریان خاطرنشان کرد: در پایه ششم 3 هزار و 795 کلاس در خراسان‌رضوی ایجاد شده که همین تعداد معلم در تابستان آموزش دیده‌اند و خانواده‌ها توجه داشته باشند که این دانش‌آموزان بدون هیچ مشکلی می‌توانند این پایه را بگذرانند.

وی با اشاره به توزیع کتاب‌های درسی گفت: تمام کتاب‌های درسی در تمام پایه‌ها از 15 شهریور ماه توزیع و در اختیار مدیران و لوازم التحریرهای استان قرار گرفته است که کتاب‌های کارودانش کسری داشته است و تا پایان مهر ماه این کسری برطرف می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در ارتباط با کتاب‌های پایه ششم اظهار کرد: کتاب‌های تفکر و پژوهش و کار و فناوری به در پایه ششم ابتدایی قرار داده که دانش آموزان را با مفاهیم دینی و تربیتی و همچنین علمی آشنا می‌کند.

فخریان با اشاره به امتحانات پایه ششم گفت: دانش‌آموزان تا قبل از پایه ششم امتحاناتشان به صورت توصیفی و نمرات کیفی است که در پایه ششم شکل رسمی‌تری می‌گیرد و دانش‌آموزان پس از پایه ششم وارد دوره اول متوسطه می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول