اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

آغاز سال تحصیلی ارزش فرهنگی در کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز سال تحصیلی یک ارزش فرهنگی در کشور است و مدیران دستگاه‌ها روز اول مهر را در کنار دانش‌آموزان باشند.

آغاز سال تحصیلی ارزش فرهنگی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، ناصر عاشوری در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بر همه ما واجب است که از ارزش‌های دفاع مقدس به نحو شایسته دفاع کنیم و در این هفته مبارک با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق داشته باشیم و گرامیداشت آن را وظیفه خود بدانیم.

وی آغاز سال تحصیلی جدید را جشن علمی کشور دانست و گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید تمام اقشار جامعه به نوعی با بهار علم و دانش همگام می‌شوند و در مراکز علمی و دانش‌آموزی شور و شعف خاصی به وجود می‌آید که این امر موجب نشاط جامعه شده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس ادامه داد: گستره فضای شور و شعف تمام روسای اداره‌ها، روحانیون و پزشکان فومن به صورت تعمدی خود را در این فضا قرار دهند و روز اول مهر تمام مدیران این شهرستان برای نواختن زنگ بهار علم و  دانش در مدارس حاضر شوند تا با مشارکت خود امیدواری و نشاط را به دانش‌آموزان و معلمان منتقل کنند و از مقام دانش‌آموز و دانش تجلیل کرده و احیاگر تلاش برای رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانش باشند.

وی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی برای ما یک ارزش فرهنگی است، ابراز کرد: در شرایط کنونی که کشورمان آماج تهدیدات دشمن قرار دارد مدیران تلاش کنند با ایجاد نشاط در بین مردم این کمبودها را جبران کنند و اثرگذار باشند و برای برطرف کردن مشکلات راهکار ارائه دهند.

عاشوری تصریح کرد: مسئولیتی که برعهده مدیران قرار گرفته، امانت است که با آن به امتیاز رسیده و می‌توانند از اثر وجودی خود برای جامعه خدمات ارائه دهند و ثواب ببرند.

وی استفاده بهینه از فرصت‌های مدیریتی و رعایت عدل و انصاف را مورد تاکید مدیران قرار داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول